4 תשובות
כן
לגמרי, ואני מבין שזה ממש כואב לך
זה מעשה מאוד אכפתי, אבל תשאלי את עצמך אם את לא פוגעת בעצמך יותר מדי. חברוּת טובה היא גם לדעת לשמור על עצמך, לא רק על אחרים.
מצטער שיצאתי עם חברה שלך
אנונימי
באותו הנושא: