8 תשובות
מי מפחד מעזקות
זה כבר לא 100% בטוח לחיות במדינה הזאת,
אבל חיים פעם אחת
אבל חיים פעם אחת
כן, מקסימום תעצרי בצד אם יהיה אזעקה
כן
זה כולה טיל אחד שעושה מיליון אזעקות
ומיורט מחוץ לישראל
זה כולה טיל אחד שעושה מיליון אזעקות
ומיורט מחוץ לישראל
אם מכל מקום שהיתה בו אזעקה הייתי נמנעת כנראה שהייתי גרה בחול
זה המציאות בארץ אין מה לעשות
זה המציאות בארץ אין מה לעשות
כן
אבל לא שמעתי על נפילות בכלל
אז נראלי שזה בסדר
אז נראלי שזה בסדר
באותו הנושא: