8 תשובות
מי מפחד מעזקות
זה כבר לא 100% בטוח לחיות במדינה הזאת,
אבל חיים פעם אחת
כן, מקסימום תעצרי בצד אם יהיה אזעקה
4d1
כן
זה כולה טיל אחד שעושה מיליון אזעקות
ומיורט מחוץ לישראל
אם מכל מקום שהיתה בו אזעקה הייתי נמנעת כנראה שהייתי גרה בחול
זה המציאות בארץ אין מה לעשות
4d1
אבל לא שמעתי על נפילות בכלל
אז נראלי שזה בסדר