9 תשובות
כולם עוברים דברים קשים ורעים בחיים
אין מה לעשות
אלוהים משאיר אותנו כאן
אין מה לעשות
אלוהים משאיר אותנו כאן
הפואנטה היא שאתה עדיין כאן, ועדיין יש לך דברים שאתה אוהב, גם אם עכשיו הם מרגישים רחוקים. גם אם זה לא נראה ככה כרגע, יהיו זמנים שבהם תוכל לחזור אליהם. ואם אתה מרגיש שאתה מאבד משמעות, אולי זה סימן לבדוק איך אתה יכול להחזיר אותה אפילו בדברים ממש ךשוטים לפעמים זה משהו קטן כמו שיר טוב בדרך לעבודה, לפעמים זה חמש דקות עם מישהו שחשוב לך המשמעות לא נעלמת, היא רק מחכה שתמצא דרך להכניס אותה מחדש
תמיד יש תקופות טובות יותר ופחות טוב אבל בסוף זה שלב ביניים שעוזר לנו להגיע למה שאנחנו רוצים ליעד הסופי
מציע לך בינתיים לראות את הדברים הטובים ובגישה טובה ואיך אתה יכול לקחת לטובתך בזמן הזה את הדברים. אני בסגירות הייתי בונה צמידים חח
מציע לך בינתיים לראות את הדברים הטובים ובגישה טובה ואיך אתה יכול לקחת לטובתך בזמן הזה את הדברים. אני בסגירות הייתי בונה צמידים חח
שואל השאלה:
^^^^ וואלה עוד שנתיים בקרבי עם הסגירות האלה אני אשתגע
^^^^ וואלה עוד שנתיים בקרבי עם הסגירות האלה אני אשתגע
אנונימי
שואל השאלה:
^^^^ הלוואי היה לי זמן לשמוע שירים בבסיס, אין לי ואין טלפון גם ככה
^^^^ הלוואי היה לי זמן לשמוע שירים בבסיס, אין לי ואין טלפון גם ככה
אנונימי
אי אפשר עם אירפוד אחד?
שואל השאלה:
הבאסה האמיתית זה שהיה לי עכשיו שבוע חופש ונהניתי בו ועשיתי מה שאני אוהב בלי מפקדים על הראש
בצבא אין לי את האופציה להתאגרף או משהו אז יוצא שאין לי זמן להנות מהחיים ואני סובל
הבאסה האמיתית זה שהיה לי עכשיו שבוע חופש ונהניתי בו ועשיתי מה שאני אוהב בלי מפקדים על הראש
בצבא אין לי את האופציה להתאגרף או משהו אז יוצא שאין לי זמן להנות מהחיים ואני סובל
אנונימי
שואל השאלה:
^^אני בהכשרה קרבית, אין לנו טלפון
^^אני בהכשרה קרבית, אין לנו טלפון
אנונימי
היי יקר,
אני שומעת כמה אתה מרגיש מוגבל בתוך המסגרת הצבאית, ללא החופש לעשות מה שאתה אוהב, להיות עם מי שאתה אוהב, ולסלול לעצמך את היום-יום.
הצבא היא מסגרת קשה עבור המון אנשים...חשוב שתדע שזה טבעי לחוש מותש ומתוסכל...יקר, האם יש נקודות בהן אתה כן נהנה בצבא? אולי חברים לבסיס שכיף איתם? יכולות וכלים שאתה שמח שאתה רוכש? גם רגע אחד בשבוע שהוא יותר משמח וכיף יכול להיות עוגן מאוד משמעותי.
אם תרצה לשתף יותר ממה שעובר עליך, אתה מוזמן לפנות אלינו בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת). אנחנו מפעילים צ'אט אישי ואנונימי, בו תוכל, אם תרצה בכך, לשתף את אחד ממתנדבינו שיקשיב למה שתבחר להביא וינסה להיות שם עבורך.
מצ"ב קישור לצ'אט של העמותה ולמספר הוואטסאפ שלנו: 055-9571399
מוזמן לפנות אלינו,
שלך מתנדבת סה"ר
אני שומעת כמה אתה מרגיש מוגבל בתוך המסגרת הצבאית, ללא החופש לעשות מה שאתה אוהב, להיות עם מי שאתה אוהב, ולסלול לעצמך את היום-יום.
הצבא היא מסגרת קשה עבור המון אנשים...חשוב שתדע שזה טבעי לחוש מותש ומתוסכל...יקר, האם יש נקודות בהן אתה כן נהנה בצבא? אולי חברים לבסיס שכיף איתם? יכולות וכלים שאתה שמח שאתה רוכש? גם רגע אחד בשבוע שהוא יותר משמח וכיף יכול להיות עוגן מאוד משמעותי.
אם תרצה לשתף יותר ממה שעובר עליך, אתה מוזמן לפנות אלינו בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת). אנחנו מפעילים צ'אט אישי ואנונימי, בו תוכל, אם תרצה בכך, לשתף את אחד ממתנדבינו שיקשיב למה שתבחר להביא וינסה להיות שם עבורך.
מצ"ב קישור לצ'אט של העמותה ולמספר הוואטסאפ שלנו: 055-9571399
מוזמן לפנות אלינו,
שלך מתנדבת סה"ר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: