6 תשובות
חשבת על לשאול את המורה שלך לספורט?
אנונימית
2000 והדרישות באינטרנט פשוט תכתבי "טבלאות ציונים בגרות בספורט"
אנונימי
שואל השאלה:
זה מורה כזה שאי אפשר לדבר איתו הוא לא נותן לדבר זה למה אני שואל פה
שואל השאלה:
שמעתי שזה 4000 ואני מכיר מישהו שהבגרות שלו הייתה 4000 אבל כל מקום אחר זה 3000 או 2000
אמנם אני בת, אבל גם הבנים וגם הבנות רצו ריצת 2000 והיינו צריכים לסיים חמישה סיבובים, הבנים בזמן יותר מהיר.
בנוסף, לבנים היו מבחני שכיבות שמיכה וידיים והם היו צריכים להספיק לפחות 30 כדי שיהיה עובר לפי דעתי.
אבל זה שונה בכל בית ספר אז עדיף שתשאל את המורה (אני בטוחה שיש עוד מורים לשאול).
בהצלחה :)
אנונימית
אנחנו עושים עוד יומיים ואצלנו זה רק 2000.
לאורך השלוש שנים עשינו כל מיני מבחני כוח(שכיבות סמיכה,מתח,כפיפות בטן וכאלה)
אנונימי