21 תשובות
מבינה אותך
פשוט אם לא מרגיש לך בנוח ישר תבקשי אין סיבה שתבכי
פשוט אם לא מרגיש לך בנוח ישר תבקשי אין סיבה שתבכי
אנונימית
דברי איתו על זה שידע חבל שזה יקרה שוב
אני חושב שקודם תעברי את הטראומה ואז תחזרי לעשות את זה
אני חושב שקודם תעברי את הטראומה ואז תחזרי לעשות את זה
קודם כל, את לא מגעילה בכלל.
נשמע סיטואציה קשה ממש, וגם מצד הבחור שלא היה 100% בסדר שלא שפ לב שאת ליטרלי בוכה מולך.
אבל את לא אשמה, כל אחד מגיב לטראומה בצורה שונה. אולי ניסית להתמודד איתה אבל עוד לא היית מוכנה, כולי זה היה מנגנון הגנה של הגוף - בכל מקרה, אין לך על מה להרגיש מגעיל או אשמה. את בסדר לגמרי.
לדעתי, כשזה מגיע לרמות כאלו, כדאי לך לנסות פסיכולוג כי בסופו, 0ק0 אמור להיות תהליך מדהים, שגורם לך להרגיש בנוח ובעזרת ה בבוא הזמן גם להביא ילדים.
חבל שחוויה כזו תיהיה מוכתמת בזיכרונות רעים, ממליצה לעבוד על זה עם פסיכולוג.
שתדעי שאני אוהבת אותך ממש ומחזקת אותך, התמודדות לא פשוטה❤
נשמע סיטואציה קשה ממש, וגם מצד הבחור שלא היה 100% בסדר שלא שפ לב שאת ליטרלי בוכה מולך.
אבל את לא אשמה, כל אחד מגיב לטראומה בצורה שונה. אולי ניסית להתמודד איתה אבל עוד לא היית מוכנה, כולי זה היה מנגנון הגנה של הגוף - בכל מקרה, אין לך על מה להרגיש מגעיל או אשמה. את בסדר לגמרי.
לדעתי, כשזה מגיע לרמות כאלו, כדאי לך לנסות פסיכולוג כי בסופו, 0ק0 אמור להיות תהליך מדהים, שגורם לך להרגיש בנוח ובעזרת ה בבוא הזמן גם להביא ילדים.
חבל שחוויה כזו תיהיה מוכתמת בזיכרונות רעים, ממליצה לעבוד על זה עם פסיכולוג.
שתדעי שאני אוהבת אותך ממש ומחזקת אותך, התמודדות לא פשוטה❤
והייתי ממליצה גם לספר לבחור לגבי מה שקרה, שיבין קצת איפה את עומדת ובמקרה הצורך ידע גם לעזור:)
בהצלחה ממש ממש❤❤
בהצלחה ממש ממש❤❤
שואל השאלה:
כןכן הוא יודע הוא יודע עוד לפני כי אמרתי לו שאני מפחדת שהגוף שלי יהיה חסום פשוט הרגשתי שהוא לא רואה אותי בכלל
כןכן הוא יודע הוא יודע עוד לפני כי אמרתי לו שאני מפחדת שהגוף שלי יהיה חסום פשוט הרגשתי שהוא לא רואה אותי בכלל
אנונימית
וואו, אז עוד יותר סיטואציה לא פשוטה.. בהתחשב בכך שידע, ושלא היה מספיק מעורב בסיטואציה כדי להבין שאת בוכה בכלל
לדעתי זה די דגל אדום בבחור.
הייתי ממליצה לך לשבץ לדבר איתו, להסביר לו מה קרה ואת מה שאת מרגישה ומאיפה שזה יתפתח מפה, את כבר תחליטי מה לעשות.
לדעתי זה די דגל אדום בבחור.
הייתי ממליצה לך לשבץ לדבר איתו, להסביר לו מה קרה ואת מה שאת מרגישה ומאיפה שזה יתפתח מפה, את כבר תחליטי מה לעשות.
מבאס מה נגיד
למה שכתב איתו?
למה שכתב איתו?
שואל השאלה:
כאילו לי ביחסי מין בכללי מאוד חשוב קשר עין ותקשורת ופשוט הוא לא היה בזה הוא לא הסתכל עליי אפילו וכאילו זה קצת באסה להרגיש שלא רואים אותי
כי כשכן דיברנו על זה הוא אמר לי שלא לדאוג ושזה גם ממש חשוב לו ושהוא יעשה הכל בשביל שאני ארגיש בנוח
כאילו לי ביחסי מין בכללי מאוד חשוב קשר עין ותקשורת ופשוט הוא לא היה בזה הוא לא הסתכל עליי אפילו וכאילו זה קצת באסה להרגיש שלא רואים אותי
כי כשכן דיברנו על זה הוא אמר לי שלא לדאוג ושזה גם ממש חשוב לו ושהוא יעשה הכל בשביל שאני ארגיש בנוח
אנונימית
זהה ממש כואב
ולמה יש לך טראומטיות מסקס?
ולמה יש לך טראומטיות מסקס?
באמת לא סבבה מצידו, במיוחד בהתחשב בכך שניהלתם שיחה על כך ופרקת לו לגבי התחושות שלך.
מעבר לשיחה, הוא לא היה מודע מספיק לסיטואציה כדי להסיו שאת בוכה...
אישית, לי זה יהיה רד םלאג רציני ברמה של היפרדוץ.
אבל אני לא מכירה אתכם, לא יודעת את הסיפור מה שקורה מאחורי הקלעים - לכן אני ממש ממש ממליצה לך לנהל איתו שיחה פתוחה וכנה
מעבר לשיחה, הוא לא היה מודע מספיק לסיטואציה כדי להסיו שאת בוכה...
אישית, לי זה יהיה רד םלאג רציני ברמה של היפרדוץ.
אבל אני לא מכירה אתכם, לא יודעת את הסיפור מה שקורה מאחורי הקלעים - לכן אני ממש ממש ממליצה לך לנהל איתו שיחה פתוחה וכנה
שואל השאלה:
חחח אנחנו לא ביחד בשביל להפרד
אבל אני לא יודעת אם שווה לי בכלל לדבר איתו או פשוט להתעלם ולהמשיך הלאה
חחח אנחנו לא ביחד בשביל להפרד
אבל אני לא יודעת אם שווה לי בכלל לדבר איתו או פשוט להתעלם ולהמשיך הלאה
אנונימית
תתעלמי
כנראה שאם תשכבו שוב זה יהיה ככה
את סתם תסבלי
את סתם תסבלי
זה לא קשור ללביות ביחד כדי להיפרד, כשבן אדם לא ער מספיק כדי להבין שהפרטנרית שחו בוכה במהלך ביצוע אקט, זה די משהו שגורש שיחה, במיוחד בהתחשב שדיברת איתו על זה לפני.
יש אנשים שניהיו ביחד כדי להיות ביחד אבל החיים קורים והם נפרדים מסיבות כאלו ואחרות
ואת יכולה לא לדבר איתו על זה, אבל זה םשוט אומר שזה כנראה יקרה ככה שוב...
יש אנשים שניהיו ביחד כדי להיות ביחד אבל החיים קורים והם נפרדים מסיבות כאלו ואחרות
ואת יכולה לא לדבר איתו על זה, אבל זה םשוט אומר שזה כנראה יקרה ככה שוב...
שואל השאלה:
לא התכוונתי ללא לדבר איתו על זה
התכוונתי ללא לדבר איתו בכללי יותר
(כי בתכלס זה כל הכוונות שלו הוא לא רואה אותי למשהו רציני)
לא התכוונתי ללא לדבר איתו על זה
התכוונתי ללא לדבר איתו בכללי יותר
(כי בתכלס זה כל הכוונות שלו הוא לא רואה אותי למשהו רציני)
אנונימית
אז ביי
אה חח לדעתי אם זה התחושות שלך אז תגידי לו שאת רוצה להיפרד ותגמרי מזה
u deserve so much better
u deserve so much better
שואל השאלה:
אני מקווה כאילו אני לא יודעת באמת קשה לי לראות את הסיטואציה של מישהו שיגיד כן היא אינטיליגנטית היא מעניינת היא יפה ובא לי איתה משהו *רציני*
אני מקווה כאילו אני לא יודעת באמת קשה לי לראות את הסיטואציה של מישהו שיגיד כן היא אינטיליגנטית היא מעניינת היא יפה ובא לי איתה משהו *רציני*
אנונימית
את בסוף תמצאי את שלך, בטוח מישהו ירצה להיות איתך בלי קשר לדברים כאלה
אוף נשמה שלי, ברור שיום יבוא ומישהו יגיד לך את זה!!! זה נורמלי שאחרי הרבה דושבגים די קשה להאמין שיש משהו טוב מבין כולם
אבל זה לא אומר שאת צריכה לוותר על כל עניין האהבה הזה
אני *בטוחה* שבקרוב מישהו יסתכל לך בעיניים ויגיד לך שהוא רוצה אותך למשהו רציני. בגלל ועם כל השריטות שלבטח יהיו לשניכם
אבל זה לא אומר שאת צריכה לוותר על כל עניין האהבה הזה
אני *בטוחה* שבקרוב מישהו יסתכל לך בעיניים ויגיד לך שהוא רוצה אותך למשהו רציני. בגלל ועם כל השריטות שלבטח יהיו לשניכם
שואל השאלה:
אני מקווה
אני מקווה
אנונימית