29 תשובות
מזתומרת התקבלת לתפקיד שאתה לא מעוניין?
קיבלת תפקיד או שלא קיבלת כי לא סימנת שאתה מעוניין?
קיבלת תפקיד או שלא קיבלת כי לא סימנת שאתה מעוניין?
אנונימית
שואל השאלה:
גם זה הלך לי ממש טוב הצלחתי הכל בדיוק כמו חבר שלי והוא קיבל תכניתן
גם זה הלך לי ממש טוב הצלחתי הכל בדיוק כמו חבר שלי והוא קיבל תכניתן
תמיד כדאי להוסיף למה אתה מתאים לתפקיד אחר, וגם לציין את הציונים שלך. אם יש לך המלצות, תשקול להוסיף גם אותן. יש סיכוי שיקבלו את זה, שווה לנסות
לא נראה לי שגיליון ציונים קשור כל כך
אנונימי
שואל השאלה:
התקבלתי לdevops אבל אני לא מעוניין בתפקיד הזה ומעדיף תכניתן
התקבלתי לdevops אבל אני לא מעוניין בתפקיד הזה ומעדיף תכניתן
באתר לא רשום לך כלום? ולא קיבלת אסמס על זה?
אחלה תפקיד דבאופס
חבל שאתה לא רוצה
כדאי לך לשקול היטב אם אין לך עוד אופציות
חבל שאתה לא רוצה
כדאי לך לשקול היטב אם אין לך עוד אופציות
אנונימי
שואל השאלה:
וכן המיונים הלכו ממש טוב, אבל אולי ביחס לאחרים לא הייתי מושלם 100%
וכן המיונים הלכו ממש טוב, אבל אולי ביחס לאחרים לא הייתי מושלם 100%
אני גם לא קיבלתי תשובה , אנלא יודע אבל אם זה קשור לתוכניתן או דב אופס
ממה שאני הבנתי/שמעתי
מי שקיבל תוכניתן עשה הכל נכון בכל המיונים
או ממש בלט במשהו אחר כדי לתקן על טעות
מי שקיבל תוכניתן עשה הכל נכון בכל המיונים
או ממש בלט במשהו אחר כדי לתקן על טעות
אנונימי
ממה שאני שמעתי עד עכשיו הרבה יותר קיבלו תוכניתנים מאשר דב אופסים, בקושי מדברים על דב אופסים
שואל השאלה:
זה לא כאילו שאני מסרב, אני פשוט רוצה להגיש ערעור ולנסות את מזלי אם אולי יתחשבו בי
זה לא כאילו שאני מסרב, אני פשוט רוצה להגיש ערעור ולנסות את מזלי אם אולי יתחשבו בי
לא הבנתי, התקבלת לתפקיד ואתה רוצה תפקיד אחר?
תוסיף גיליון ציונים ומכתב המלצה ממחנכת או מורה למחשבים
תוסיף גיליון ציונים ומכתב המלצה ממחנכת או מורה למחשבים
תמיד שווה לנסות
תדגיש שיש לך ממש זיקה לתכנות אולי עסקת בזה הרבה שנים או משהו (אם כן אז תציין את זה) או אם עשית כל מיני פרויקטים/לקחת קורסים תראה שאתה באמת שווה
וכן תוסיף גיליון ציונים אולי אפילו המלצה מהמורה למדמח זה מראה על רצינות ומוטיבציה
תדגיש שיש לך ממש זיקה לתכנות אולי עסקת בזה הרבה שנים או משהו (אם כן אז תציין את זה) או אם עשית כל מיני פרויקטים/לקחת קורסים תראה שאתה באמת שווה
וכן תוסיף גיליון ציונים אולי אפילו המלצה מהמורה למדמח זה מראה על רצינות ומוטיבציה
שואל השאלה:
לא כתוב כלום, זה למה לא הבנתי איך זה שכולם מקבלים תשובות, אז פשוט התקשרתי אליהים והם אמרו שקיבלתי devops
לא כתוב כלום, זה למה לא הבנתי איך זה שכולם מקבלים תשובות, אז פשוט התקשרתי אליהים והם אמרו שקיבלתי devops
שואל השאלה:
באיזה סוף ינואר
באיזה סוף ינואר
ולפי ההרגשה שלך המיונים הלכו לך ממש טוב?
שואל השאלה:
אני שולח להם היום. בהמשך לשאלה שלך בפרטי(אין לי וורדים) אמרו לי שערעור לא מסכן את השיבוץ שלך
אני שולח להם היום. בהמשך לשאלה שלך בפרטי(אין לי וורדים) אמרו לי שערעור לא מסכן את השיבוץ שלך
רגע כבר החזירו לך תשובה לערעור?
אנונימית
שואל השאלה:
לא החזירו כי עדיין לא שלחתי אני מחכה שמורה שלי תביא לי גליון ציונים לתת להם. ורק לוודא תתקשר גם אתה אליהים שהערעור לא מסכן את השיבוץ שלך אם אתה גם רוצה לערער
לא החזירו כי עדיין לא שלחתי אני מחכה שמורה שלי תביא לי גליון ציונים לתת להם. ורק לוודא תתקשר גם אתה אליהים שהערעור לא מסכן את השיבוץ שלך אם אתה גם רוצה לערער
מי שמערער זה מסכן לו את השיבוץ הקיים ?
אנונימי
סבבה תודה , שלחתי להם וגם לי אמרו שזה לא יכול לדפוק את השיבוץ
איך שלחת להם ?
אנונימי
דרך המייל
דבאופס תפקיד טוב
אבל שוב לפעמים יש אנשים שרצו משהו אחר
לגיטימי
אבל שוב לפעמים יש אנשים שרצו משהו אחר
לגיטימי
אנונימי
תקשיבו בכל חיל/תחום אומרים דרך המייל
מסתבר שזה מגיע בעצם למיטב
האם גם החיל/תחום מטפל בזה או רק מיטב לאחר האמור ?
מסתבר שזה מגיע בעצם למיטב
האם גם החיל/תחום מטפל בזה או רק מיטב לאחר האמור ?
אנונימי
מתי עשית את המיון האחרון שלך
roky42 שלחת להם בסוף?
בסוף ערערת?
באותו הנושא: