התחברות
הרשמה
מישהו היה בימים האחרוניפ בטרמינל 1 ויכול להגיד אם הוא באמת הפך מהפך ככה שהןא כמו 3?
30 במרץ 2025, 13:43
התאהבות
תשובה אחת
טרמינל 1 פשוט יותר משעמם כי טרמינל 3 עם הרבה יותר דברים/חנויות
M
Mang
באותו הנושא:
מה יש בטרמינל 3 שאין בטרמינל 1 שבגלל זה כולם אומרים ש3 יותר טוב?
האם יש אותן חנויות בטרמינל 1 שיש בטרמינל 3?
מישהו כאן היה בטרמינל 1 ויודע אם יש שם דיוטי פרי, חנויות?
יש בטרמינל 3 שאין בטרמינל 1?
רק בטרמינל אחד יש הסעות ואז מגיעים למטוס או גם בטרמינל 3?
מישהו פה היה בטרמינל 1
מישהו יודע אם יש mac בטרמינל 1?
בימים האחרוניפ יש לי מלא "נזלת" ירוקה כזאת שיוצאת לי מהצדדים של העיניים. מה זה?
אם אני אזמין משהו בטרמינל איקס היום זה יגיע לי יום ראשון?
כמה ימים לוקח לחבילה להגיע בטרמינל x?
יש פה מישהו שעכשיו נמצא בטרמינל 1? חחח