תשובה אחת
לפעמים צריך להניח לעבר ולהמשיך קדימה בחיים. העבר עבר. אי אפשר לשנות אותו, אך אם זאת צריך לקחת ממנו לקחים. אין שום בעיה שתהיי שוב חברה של הילדה ההיא, כי אולי מעכשיו הכול יהיה בסדר?
תנסי. לא שווה לבזבז חברות בגלל העבר.
רק תגידי לה, במקרה ושהיא עשתה משהו לא בסדר, שלא תעשה את המשהו הזה יותר, כי זה לא נעים לך. בהצלחה:)
באותו הנושא: