התחברות
הרשמה
אנשים שמחליקים על הקרח
באיזה רמה אפשר להופיע מול קהל?
28 במרץ 2025, 20:31
החלקה על הקרח
הופעות
2 תשובות
שואל השאלה:
תודה
אנונימית
אם את בחוג או משהו אז כנראה שכבר יגידו לך
י
ילדה עייפה בלי ברזל
באותו הנושא:
איך קוראים לאנימה הזאת שהם מחליקים על הקרח או משהו כזה?
יש פה אנשים שמחליקים על הקרח?
התייעצות עם אנשים שמחליקים מקצועי על הקרח
לדעתכם אם אני מחליקה על הקרח כבר חצי שנה , אני יכולה לקרוא לעצמי מחליקה אומנותית?
איך להיות יותר אלגנטי? נגיד כמו בdark academia, או כמו אנשים שמחליקים על הקרח/רוקדים בלט/מתעסקים בסייף וכו
איך קוראים לספר מהבוקטוק שיש על הכריכה שלו זוג כזה שמחליקים על הקרח (כריכה מצויירת כזו)
אנשים שמחליקים על הקרח כנסו בבקשהה
אנשים שמחליקים על הקרח כנסו שניה
היי יש פה אנשים שהם מחליקים על הקרח מקצועיים ???
יש כאן כאלה שמחליקים על הקרח (אמנותי)/ כאלה שמתחילים ויכולים לייעץ לי אם כדאי לי ולמה?
יש שם למגרש קרח שמחליקים עליו בהחלקרח?