14 תשובות
לא
רק שלם
לא
הן גם ככה לא מפותחות
ובלי שום קשר לא רואה בעיה
אנונימית
לא אמורים לשים בכל גיל
אלה בנות 10 אין להן משהו שמצריך ביקיני כי הן לא מפותחות עדיין
שישימו בגד ים שלם
אנונימי
זה לא משהו שהייתי נותן לבת שלי נגיד ללבוש. זה אפשרי כעקרון אבל זה בגד שדי מכסה אזורים מוצנעים שלא מפותחים בכלל בגיל הזה אז זה פשוט לא הגיוני
אנונימי
מה זה משנה
בקיני זה לא בהכרח מיני, הבעיה היא בכם שאתם חושבים ככה
צודקת ביקיני זה לא מיני... אבל בנות נמשכות לגבר שנראה טוב בלי חולצה וכדומה לכך בנים גם כן למישהי בביקיני.
זה לא קשור למיני או לא, זה פשוט משהו שנועד לאיברים ספציפיים ובמידות שקיימות אצל בנות 10 זה יהיה בגד כל כך קטן שאין לו מה לתפוס על גבול הלא נעים
אנונימי
שואל השאלה:
אני פשוט באילת ורואה מישהי בת 6 שמה ביקיני יותר קטן משלי יש וזה פשוט נראה יותר מדי מבוגר לשים ביקיני לילדה בת 6 אבל אני מאשימה להורים כי זה גם לא הולם לילדות בנות 6
אם זה ממש קטן בקטע שזה מיני בכוונה אז זה מוזר ומסכימה אתכם
אבל ילדות קטנות שמות בקיני כי זה חמוד והן אוהבות את זה, זה כולה בגד ים
לא עכשיו קטן קטן אבל את יודעת בקיני ורוד חמוד כזה
שואל השאלה:
לא זה היה ביקיני שחור עם פרח זהב באמצע ביקיני משולש זה למשל לא לגיל שלהן.
לא יודעת
אני אישית פשוט לא רואה את זה בצורה הזאת
יש את האלה שזה כמו חוטיני אבל לא לגמרי כי בכל זאת ילדות
וחזייה שלא הייתה מכסה כלום לאף אחת
וזה לא בסדר ולא צריך לייצר כאלה

אבל יש את החמודים האלה שהם גם 2 חלקים שהם בסדר גמור עם ציורים של דיסני ואם לי לא היה מה לראות גם אני הייתי שמה כזה
פשוט כי זה כזה חמוד, ולא כזה חשוף
יש כאלה ברור חשופים ומגעילים ממש לילדות אבל אני כן הייתי מגבילה את הביקיני החמוד לילדות מתחת לגיל 9 ואת השלמים לגיל 10-13 כי פשוט אני חושבת שזה גיל שהבנות ממש רוצות להתלבש כמו נערות שהן רואות וזה, אז הן ינסו לשים את הביקיני כמו נערות
ואז מגיל 14 או 15 להחזיר למלאי ביקיני כזה, ובלי שום קשר עדיין יש שלם לבנות שרוצות
אין גיל לביקני ובגד ים
גיל 0 או 100