התחברות הרשמה

היום עלה לי משהו לראש כבר איזה שנה רשום לי בביו בווטצאפ שמע ישראל.. ורשום את שם השם עם כל ה4 אותיות אתם יודעים..

מותר שזה יהיה רשום??
27 במרץ 2025, 22:38
InstagramBIO    
תשובה אחת
כן זה לא אותיות באמת זה רק תווים לא ברי קיימא על המסך
אין על זה איסור
אדם חדש
באותו הנושא:
מה תחשבו על מישהו שרשום לו בביו באינסטגרם
מה רשום לכם בביו פה?
למה בביו של איזה מישהו אחד חתיך בטיקטוק רשום "he/him"?
מה הקטע הזה שכמעט לכל הבנות רשום פה בביו
מה רשום לכם בביו של האינסטגרם?
אם משתמש מסתכל לי כל יום בביו , בקיר, בתשובות שלי זה אומר משהו?
תנו לי איזה משהו לכתוב בביו באינסטגרם אין לי מושג מה לכתוב והביו ריק.
אני רוצה לכתוב איזה משהו ביפנית בביו שלי באינסטגרם רעיונות?
באיזה אתר עושים את הכתב המחובר הזה ששמים בביו באינסגרם או משהו בסגנון?
מה רשום לכם בביו באינסטגרם?
מה רשום לכם בביו באינסטנגרם?