20 תשובות
שואל השאלה:
מה לא למה שאני אבוא עד אליו
מה לא למה שאני אבוא עד אליו
אנונימית
לא שתבואי עד אליו אבל לבטל רק בגלל זה? זה לא הגיוני
שואל השאלה:
הוא לא מתכוון לבוא
הוא לא מתכוון לבוא
אנונימית
שואל השאלה:
מה הקשר הוא הגבר
מה הקשר הוא הגבר
אנונימית
איפה הייתם אמורים להיפגש? בבית שלו?
שואל השאלה:
באיזור כן יש איזה משהו ליד הבית שלו
באיזור כן יש איזה משהו ליד הבית שלו
אנונימית
אז למה שהוא יבוא עד אלייך אם זה באיזור שליד הבית שלו?
שואל השאלה:
לא הבנתי אז אני אמורה לצאת עם מישהו לדייט ראשון שאני אי פעם רואה אותו ולבוא עד אליו? ועוד ברגל? תגידי מה אני נראת לך
לא הבנתי אז אני אמורה לצאת עם מישהו לדייט ראשון שאני אי פעם רואה אותו ולבוא עד אליו? ועוד ברגל? תגידי מה אני נראת לך
אנונימית
רציני? לפעמים אני מתביישת בעם הנשי..
ממש לא לגיטימי. מה כי זה דייט ראשון הוא חייב לבוא עם רכב לקחת אותך? במיוחד אם זה למשהו שקרוב לך לבית.
בואנה ציפיות מוגזמות מהסרטים
בואנה ציפיות מוגזמות מהסרטים
^^^אימלה כמה אגו
אגב בתור אחד שביטלו לו דייט בגלל שטות כזאת (ואז גם לא היה לי שום כלי תחבורה). זה ממש פוגע ומעליב ולמה צריך להתאמץ כל כך בשביל מישהי שאני לא מכיר?
^עזוב להתאמץ.. זה כולה 10 דק
ולבטל בגלל כזה דבר זה מטומטם. כן יש בזה קטע רומנטי וחמוד שאוספים אותך בדייטים ראשונים אבל אם לא זה לא סוף העולם.
ולבטל בגלל כזה דבר זה מטומטם. כן יש בזה קטע רומנטי וחמוד שאוספים אותך בדייטים ראשונים אבל אם לא זה לא סוף העולם.
וואלה מבינה אותך. מינימום שיצא לחכות לך בתחנה ותלכו ברגל ..
אבל לא נראלי הגיוני לבטל. אולי יש לו סיבה....
אבל לא נראלי הגיוני לבטל. אולי יש לו סיבה....
מלכת אנגליה?
תופעה נפוצה של נשים
כנראה הוא לא משהו אם את מוכנה לוותר עליו על שטות כזאת תרימי ברמה קצת
תופעה נפוצה של נשים
כנראה הוא לא משהו אם את מוכנה לוותר עליו על שטות כזאת תרימי ברמה קצת
אנונימי
את לא עושה לו טובה כשאת יוצאת איתו את יודעת
לכי בעצמך הוא לא חייב לך כלום
לכי בעצמך הוא לא חייב לך כלום
אם זה 10 דק הליכה הוא לא צריך לבוא לאסוף אותך עם רכב...
מה שכן, זה היה עושה רושם יותר טוב אם הוא היה בא מתחת לבית שלך ומחכה לך שלפחות תלכו ביחד.
בכל זאת זה דייט לא פגישה עם החבר'ה...
מה שכן, זה היה עושה רושם יותר טוב אם הוא היה בא מתחת לבית שלך ומחכה לך שלפחות תלכו ביחד.
בכל זאת זה דייט לא פגישה עם החבר'ה...
אנונימי
תגידי את בכלל מבינה את המצב של כדור הארץ שאת מתעצלת ללכת 10 דקות ברגל? במיוחד שזה ליטרלי ליד הבית שלו?
בגלל אנשים כמוך יש כל כך הרבה זיהום אוויר, להתניע רכב בשביל דקה נסיעה, במקומו הייתי מוצא מישהי שיותר מתחשבת, גם בו וגם בסביבה
בגלל אנשים כמוך יש כל כך הרבה זיהום אוויר, להתניע רכב בשביל דקה נסיעה, במקומו הייתי מוצא מישהי שיותר מתחשבת, גם בו וגם בסביבה
שואל השאלה:
כולכם הזויים למה שאלתי באתר הזה
כולכם הזויים למה שאלתי באתר הזה
אנונימית
באותו הנושא: