4 תשובות
החלקה טיבעית
אני בול כמוך, אמרתי נמאס לי השיער שלי גם ככה לא מרגיש בריא אז אמרתי טוב אני אקנה מחליק אז בערך פעמיים בשבוע אני עושה מחליק(משתמשת במגן חום כמובן) והשיער נראה הרבה יותר טוב אבל עדיין קצת נפוח
שואל השאלה:
אז זהוו השיער שלי בריא וגם כל הזמן אומרים לי את זה אבל הוא פשוט כלכך מציק ואני לא יכולה איתו כבר
ואני לא רוצה לעשות החלקה או מחליק כי א. זה עדיין יראה נפוח וב אני חושבת שמתולתל גלי זה יותר יפה
אז זהוו השיער שלי בריא וגם כל הזמן אומרים לי את זה אבל הוא פשוט כלכך מציק ואני לא יכולה איתו כבר
ואני לא רוצה לעשות החלקה או מחליק כי א. זה עדיין יראה נפוח וב אני חושבת שמתולתל גלי זה יותר יפה
אנונימית
אני מתולתלת ופשוט לישון בלילה עם צמה (לא עם שיער רטוב) עוזר להוריד נפח ויש גם סרומים כמו של ארגניה או גלייז שמוריד את הנפח ושוונצים