4 תשובות
כן זה הגיוני שאדום וזה ירד
ברור אחריי כל מגע בפנים העור מגורה ונהיה אדמומי הכל בסדר ❤
ממליצה לשטוף את הפנים רק אחריי שעתיים זה מה שאני עושה בטיפולי פנים
מקווה שאת נמצאת אצל מישהי מקצועית והסתכלת על עבודות שלה לפני
שואל השאלה:
תודה רבה
כן ברור
הוא כנראה גם קצת נפוח. עוד כמה ימים זה ייעלם