4 תשובות
כן זה הגיוני שאדום וזה ירד
ברור אחריי כל מגע בפנים העור מגורה ונהיה אדמומי הכל בסדר ❤
ממליצה לשטוף את הפנים רק אחריי שעתיים זה מה שאני עושה בטיפולי פנים
מקווה שאת נמצאת אצל מישהי מקצועית והסתכלת על עבודות שלה לפני
ממליצה לשטוף את הפנים רק אחריי שעתיים זה מה שאני עושה בטיפולי פנים
מקווה שאת נמצאת אצל מישהי מקצועית והסתכלת על עבודות שלה לפני
שואל השאלה:
תודה רבה
תודה רבה
כן ברור
הוא כנראה גם קצת נפוח. עוד כמה ימים זה ייעלם
הוא כנראה גם קצת נפוח. עוד כמה ימים זה ייעלם
באותו הנושא: