12 תשובות
אנג לוקח
כולם מסכימים על זה
כולם מסכימים על זה
ברור שאנג
אווטאר אנג סדרה הרבה יותר טובה אומרת בתור פיזית מישהי עם תמונה של אווטאר קורה שאוהבת אותה יותר,
אבל אם לפי חוזק חד משמעית קורה(אל תתוכחו על זה שוב פליז אין לי כח היוצרים אמרו וכאן זה נגמר)
אבל אם לפי חוזק חד משמעית קורה(אל תתוכחו על זה שוב פליז אין לי כח היוצרים אמרו וכאן זה נגמר)
איך זאת שאלה רצינית
ברור שאנג
ברור שאנג
אותו דבר שתיהם טובים אחי
אנג למרות שהעלילה בקורה יותר טובה
אנג
לא שאלה בכלל
לא שאלה בכלל
אנג, ברורר
איך בכלל אפשר להשוות?
איך בכלל אפשר להשוות?
שואל השאלה:
את מי אתם הכי אוהבים מהאווטאר אנג/קורה
את מי אתם הכי אוהבים מהאווטאר אנג/קורה
אנונימית
אווטאר קורה הבואי הזה, בוני משהו. הבכיין בקיצור.
באווטאר אנג, קשה ברמות להחליט בחיי. סוקה אולי הוא מצחיק, הוא עבר מהפך רציני. סמאש
אבל זה נכון לגבי כולם אני מתה על כולם
לא יכולה להחליט בין התינוקות שלי t^t
באווטאר אנג, קשה ברמות להחליט בחיי. סוקה אולי הוא מצחיק, הוא עבר מהפך רציני. סמאש
אבל זה נכון לגבי כולם אני מתה על כולם
לא יכולה להחליט בין התינוקות שלי t^t
לדעתי קורה יותר חזה מאנג
בגלל שבתקופה של אנג לא היה טכנולוגיה אז היה איכשהו יותר קל להילחם
ובתקופה של קורה יש והיו לה המון נבלים שניסו להפיל אותה
בגלל שבתקופה של אנג לא היה טכנולוגיה אז היה איכשהו יותר קל להילחם
ובתקופה של קורה יש והיו לה המון נבלים שניסו להפיל אותה
אנג
ולא אין לי שום דבר נגד קורה ואפילו יש לי דבר בעד
ולא אין לי שום דבר נגד קורה ואפילו יש לי דבר בעד