35 תשובות
נגיד שזו האמת, מה את חושבת על זה? זה מחמיא לך? היית מוכנה לתת לזה מקום? או שזה מפחיד יותר מהכל?
אולי זה סתם אוברטינקינג שנהיה לך כי גילית שהיא לסבית
אל תחשבי על זה יותר מדי
אני לא חושבת שזה הוכחות מספיק טובות בשביל לדעת שהיא מאוהבת בך אולי את סתם פשוט בלחץ מזה שאת יודעת שהיא אוהבת בנות
שואל השאלה:
קודם כל אם זה באמת נכון, הייתי מוחמאת כי אני יודעת שיש מישהו שמוצא בי עניין אז זה דבר שגורם לי להרגיש שאני מעניינת. אבל הבעיה היא שאני לא יודעת בכלל מה אני מרגישה כלפי בחורות, כאילו פעם הייתה לי קראש על בחורה אבל זה היה מורכב כי בהתחלה חשבתי שהוא בחור (זה מורכב כמו שאמרתי). אני גם לא רוצה לדחות אותה או משהו ולאבד חברות אז זה הדבר הכי מפחיד.
אנונימית
תראי אם את רואה שהיא ממשיכה ככה עם הסימנים האלה או מנסה יותר להתקרב תגידי לה שאת אוהבת אותה והכל אבל לא בקטע זוגי כי את לא נמשכת לבנות ואולי היא תבין את זה
זה תלוי אבל אם את באמת נמשכת לבנות או לא
שואל השאלה:
יש מצב באמת שאני פשוט בהלם, כי אף פעם לא ציפיתי שהיא תחבב בנות
אנונימית
כן גם חברה שלי ככה הגיבה שאמרתי לה שאני אוהבת בנות חחח
שואל השאלה:
אני חושבת לנסות אולי לפרטט עם חברות אחרות ולראות את התגובה שלה או משהו ולנסות לגעת בה יותר
אנונימית
יש מצב שהיא רוצה אותך. הייתי אומר שאם את לא רוצה אותה חזרה, וזה מחמיא לך ולא גורם לך להרגיש לא בנוח, אין טעם אפילו לדבר איתה על זה. אין טעם להתייחס לזה. אל תתני לזה להפחיד אותך.
כן אולי תבחני אותה תנסי לגעת בה ותראי איך היא מגיבה ואז תדעי אם היא באמת בקטע שלך
אל תעשי לה סתם אם אין לך שום עניין בה
כן אבל ככה היא תדע אם היא בעניין שלה
שואל השאלה:
לנסות לעשות את זה או לא?, אני פשוט רוצה לדעת אם זה נכון או לא
אנונימית
לדעתי אל תגזימי עכשיו ממש נגיעות וזה רק תנסי את יודעת בקטנה כזה ואם היא זורמת אז תדעי שהיא בעניין שלך
חד משמעית לא לנסות לגעת אם את לא רוצה אותה חזרה. אם את רוצה אותה תעשי את זה. אם לא, אין טעם לברר אם היא רוצה אותך או לא. זה סתם יפגע בחברות ואמרת שאת לא רוצה את זה.
שואל השאלה:
בסדר אז זה מה שאנסה לעשות
אנונימית
או שתחכי ובהמשך היא תגיד לך את הרגשות שלה כלפייך אם יש לה אבל תעשי מה שאת רוצה את יכולה לנסות אם באלך
שואל השאלה:
כן כאילו אני לא רוצה לפגוע בה, אבל אני רוצה לדעת ולראות סימנים ככה אדע
אנונימית
אם את רוצה לדעת תשאלי. אל תתחילי לשלוח רמזים לא ברורים. זה יגמר ברע.
שואל השאלה:
אני חושבת שפשוט אנסה לשים לב יותר לתגובות שלה לדברים שאני עושה ואראה
אנונימית
כן זה גם רעיון טוב
שואל השאלה:
אני רוצה לנסות לדבר איתה אבל הבעיה היא שאני מפחדת שזה לא יהיה נכון בכלל ואני סתם אצא מובכת
אנונימית
אולי אם תראי שהיא ממשיכה עם הדברים האלה אז כבר תשאלי אם באלך
אז עדיף להימנע מזה. למה כל כך אכפת לך לדעת? אם את לא רוצה אותה, זה לא רלוונטי. אם היא תבחר להגיד לך תגיבי בהתאם. אם את רוצה לנסות לשים לב לתגובות שלה יותר זה בסדר, אבל שוב זה לא צריך להעסיק אותך.
שואל השאלה:
כן אז נראה לי שאדבר איתה אם אראה עוד סימנים
אנונימית
כן לדעתי זה הכי טוב
כן, מעולה.
שואל השאלה:
אבל זה מסקרן אותי יותר מדי, אני רוצה לדעת
אנונימית
שואל השאלה:
טוב אז הלטתי, אני אנסה לדבר איתה אם אראה עוד סימננים
אנונימית
למה זה מסקרן אותך? נסי להגיד את האמת
שואל השאלה:
כי יש מצב שמישהו מוצא בי עניין ואני רוצה לדעת אם זה באמת נכון, כאילו אף אחד אף פעם לא אמר שהוא מחבב אותי זה זה מעניין אותי מה היא מצאה בי
אנונימית
מעניין. בכל מקרה כן, עדיף שתחכי לראות אם יש עוד סימנים, יכול להיות שאת מדמיינת משהו למרות שהתיאור שלך די שכנע אותי.
שואל השאלה:
כן זה מה שאעשה, תודה לכל מי שעזר
אנונימית
בכיף