12 תשובות
זה קרינג לשלוח את זה
לדעתי זה ממש מקסים
נשמע לי חמוד
זה ממש יפה אבל לדעתי אל תכתוב כי יכול להיות שזה מוקדם לה מידי ואז תאבד אותה
זה ממש מתוק אבל תלוי כצה זמן אתן מדברות
שואל השאלה:
אני בת ^^
זה נראה כיאלו היא גם בקטע שלי ודיברנו כזה על זה קצת
אני בת ^^
זה נראה כיאלו היא גם בקטע שלי ודיברנו כזה על זה קצת
אנונימית
שואל השאלה:
פרח_קיר^
לא הרבה אבל יש בנינו חיבור ממש רציני כיאלו כבר ביום הראשון הרגשתי את זה וגם היא
פרח_קיר^
לא הרבה אבל יש בנינו חיבור ממש רציני כיאלו כבר ביום הראשון הרגשתי את זה וגם היא
אנונימית
נראה לי תורידי את גם אם אנחנו לא בזוגיות עדיין וזה יהיה מושלם
שואל השאלה:
אוקיי
אוקיי
אנונימית
השאלה היא אם מההיכרות שלך איתה בינתים נראה לך שזה דבר שיעשה לה טוב לקרוא את ההודעה הזאת או שזה סתם ילחיץ אותה
שואל השאלה:
אוקיי כתבתי אני חושבת שזה בסדר אני חושבת שהיא תאהב את זה האמת
אוקיי כתבתי אני חושבת שזה בסדר אני חושבת שהיא תאהב את זה האמת
אנונימית
יופי:) בהצלחה
באותו הנושא: