3 תשובות
מניסיון שהייתי בבחינות שם - אווירת שונאי אדם . ממש לא אהבתי את האווירה . סגנון דיזינגוף סנטר . והכי מצחיק שלא מעט אנשים חושבים כמוני
אנונימי
נשמע נחמד. אני לא יודעת בדיוק מה לומדים בתקשורת חזותית, אבל אני לומדת עיצוב גרפי ואני מאוד אוהבת את המקצוע עד עכשיו. אם את מתחברת אז לכי על זה, מכירה מישהי שלמדה וגם אמרה שהלימודים ברמה גבוהה שם
אם זה מה שמעניין אותך, יפה מאוד
באותו הנושא: