7 תשובות
תיהיה עם חברים
תעשה שטויות
לא להגיע
למצוא אנשים טובים להיות איתם
שואל השאלה:
אני אם חברים אבל נגד בשיעורים אני משתעמם
אז להקשיב ולהשתתף בשיעורים יכול להפוך את זה למגניב כשאתה יודע מה להגיד כמובן
גם לי לא כיף אבל אין מה לעשות צריך ללכת אתה יכול להיות עם חברים להפוך את זה ליותר טוב,להביא אולי משהו טעים לאכןל בשיעורים למצוא משהו כאילו גם לעשות וגם ללמוד בזמן השיעור,למשמוע שירים
תצייר