3 תשובות
אני הבנתי שזה לא חוקי ולכן הבחור נשאר אנונימי, מעבירים מצה"ל לכל מיני גורמים על האזעקות והוא מקבל את זה ומפרסם את זה.
שואל השאלה:
הם לא מפרסמים, למה שיפרסמו
אנונימי