9 תשובות
זה אומר שאתה מתאים להיות לוחם וגם מתאים לתומך לחימה
שואל השאלה:
אבל מה זה אומר, שישבצו אותי לקרבי?
איזה פרופיל אתה ?
שואל השאלה:
מה זה תומכי לחימה
אם אתה לא מתנגד לקרבי ואתה פרופיל גבוה אתה הולך להיות בקרבי
לא סגור מה זה בדיוק, תבדוק בגוגל או צאט גיפיטי
^זה תלוי בפרופיל הרפואי שלך, אם תקבל/י פרופיל קרבי ותדרג/י גבוה תפקידי לוחמה כנראה שכן.
לא זה לא אומר כלום וזה מה שכתוב לרוב האנשים, גם לי כתוב את זה ואני פרופיל 64 אז מן הסתם שאני לא אלך לקרבי
לכולם כתבו אותו הדבר