8 תשובות
כי תמיד מפעילים אזעקות בגלל הטילים האלה לטווח הארוך שאנשים יוכלו להיות מוכנים
מה איך לא הגיע הייתי בטוחה ששמעתי בומים
גם אני שמעתי האמת אפילו כמה ^
כי אי אפשר לצפות מה יקרה, זה לייתר בטחון
כי זה טילים בליסטיים והם יוצרים רסיסים מאוד מאוד גדולים לעומת של טילים רגילים אז צריך להיכנס לממד בגלל זה כי עם רסיס כזה נופל על בית חצי ממנו מעוך וגם יש שברי יירוט מהמיירטים שלנו
כיפת ברזל,קלע דוד.
כיפת ברזל,קלע דוד.
יש כמה מקרים:
1. היירוט לא מוצלח והטיל חודר לשטח ישראל.
2. רסיסים/ נפלים בגודל אסטרונומי.
3. אי אפשר באמת לצפות מה יקרה, אף אחד לא יודע.
4. כדי שאנשים לא יסכנו את עצמם.
זה נראה לי מספיק
1. היירוט לא מוצלח והטיל חודר לשטח ישראל.
2. רסיסים/ נפלים בגודל אסטרונומי.
3. אי אפשר באמת לצפות מה יקרה, אף אחד לא יודע.
4. כדי שאנשים לא יסכנו את עצמם.
זה נראה לי מספיק
בגלל רסיסים
ודרך אגב אני שמעתי ת'יירוט מעל לבית שלי בבוקר
ודרך אגב אני שמעתי ת'יירוט מעל לבית שלי בבוקר
כי בתור דוגמא השברים של אחד מהטילים שהם ירו נפלו בחברון.
זה לא בשרגע שמפוצצים את הטיל הוא מאבד את האנרציה שלו, הוא ממשיך לעוף, ותמיד יש את הסיכון שלא יצליחו לפוצץ
זה לא בשרגע שמפוצצים את הטיל הוא מאבד את האנרציה שלו, הוא ממשיך לעוף, ותמיד יש את הסיכון שלא יצליחו לפוצץ