5 תשובות
כן כי רואים מישהו ואם רוצים אז זה בסדר זה מקום ציבורי
זה לגיטימי כל עוד אתה עושה את זה בצורה נאותה ומכבדת-
תיגש אלייה ותנסה להתחיל שיחה, ואחר כך תאמר שהיא מוצאת חן בעינייך- זה כלל לחיים ולא רק לאוטובוס, זה גורם לאנשים להרגיש שהם לא חתיכת בשר.
שואל השאלה:
השאלה היא גם מה לדעתכם הדרך הנכונה לעשות זאת
אנונימי
הדרך הנכונה זה קודם לראות אם היא בסדר עם זה ואם היא זורמת אז לא להכריח וזה כבר ייצור קשר טוב
לדעתי זה לא ממש לגיטימי, בתור בחורה אם מישהו שאני לא מעוניינת בו מתחיל איתי זה יוצר תחושה שאתה לכוד כי אתה לא יכול לצאת מהאוטובוס (טכנית כן אבל זו לא התחנה).
אני גם קצת לא הייתי יודעת איך להגיב כי זה פומבי כזה ונשים לרוב יותר עם מגננות כשהן בציבור.
אבל תראה בסוף אם יצרת קשר עין ונראה שהצד השני מעוניין - תנסה, רק חשוב להבין רמזים ולדעת לשחרר אם לא הולך