28 תשובות
רגשות גם
רוצים קרבה מגע חיבוק
אנונימי
לא הם לא מרגישים כלום מלבד שהזחל מתרומם

נו באמת מזה השאלות האלו
משיכה, רגשות, התלהבות, נדלקים, מרגישים ניצוץ
אגב: מי שמהגברים יירשום פרפרים בבטן ממליץ לבקר אצל רופא שיוציאו לכם אותם או להתייעץ איתו קודם כדי לראות מה אפשר לעשות כדי להוציא חחח
פרפרים, הפטמות נהיות זקורות
אנונימי
ברור
קודם כל האישיות שלה חשובה
זה הרבה יותר מעבר
קרה לי פעמים שרני מאוד טעון ולא גמקתי הרבה זמן אז הלה ששלי מתחיל לדפוק חזק מאוד ברמה שלפעמים אני עוצר באמצע לכמה שניות ונרגע
אנונימי
רגשות, ובפירוט:
רצון להרגיש מגע בעיקר כמו חיבוקים, לשמוע את הקול שלה בזמן שאני מדבר איתה בעיקר כשאני מסתכל עליה בפנים, בעיקר כשאני אוהב את הקול שלה כשהיא בוכה אז זה מושך גם ויש רצון להיות שם בשבילה, אפילו אם היא מרגישה בסדר,
אני עדיין רוצה לראות אותה בכל הזדמנות אפשרית, ואין אצלך הרגשה של תירוץ כזה של "אני משתדלת להיות לבד" כי מה שאתה רוצה זה להיות תמיד ליעדה.
כמו שאת מרגישה לגבר זה שיש סטוציונרים לא אומר שכל מי שמתאהב במישהי חייב לעמוד לו הז
אנונימי
לא נראה לי שאנשים נמשכים למישהי נזק*ה
אנונימי
הרבה מעבר אופי
דווקא אם אני אוהב מישהי לא רק בגלל היופי שלה אלא בגלל האישיות שלה, אז לא עומד לי
כמובן שזה לא אומר שאני לא נמשך אליה, פשוט המיניות זה לא הדבר הראשון שיש לי בראש כשאני מסתכל עליה
יותר כמו להתחיל לפנטז על עתיד משותף איתה❤
אנונימי
איזה גברים איכותיים יש פה
תפסיקו להגיד שבסטיפס כולם מטומטמים
רק פה להגיד שזקפה זה לא רק מחרמנות זה גם יכול להיגרם מתחושה של פרפרים בבטן וריגוש של אהבה באמצע נשיקה או חיבוק או סתם לדבר ולהרגיש חיבור
כן רגשות ברור
רצון להיות כל הזמן איתה
אנונימי
^^^^בדיוק, זה שיש רק אנשים בודדים שהם קצת לא משהו בראש זה לא אומר שכולם ככה, צריכים לאזין ולראות לפי טון הדיבור של בן אדם האם הבן אדם שאנחנו מתכתכבים הוא בן אדם טוב בלי קשר למגדר
אורגזמה חחח
אנונימי
מה זה זיקפ*?
אנונימית
^זיקפה
זקפה היא מצב שבו הפין מתקשה, היקפו ואורכו גדלים והוא מתרומם לזווית שיכולה להשתנות אצל אנשים שונים בין זווית אופקית לזווית כמעט אנכית (ביחס לגוף).

וויקיפדיה
^לי יש בננה כלפי מטה אלי לא יודע וויקיפדיה שמקיפדיה
אנונימי
קודם כל זה הפנים מה שגם מקסים אותנו ומרגש זה כמו לצפות על נוף מאוד יפה כמו של ים אני אישית מאוד אוהב עיניים יש לי משהו על עיניים אני בוהה בהן כמו לא יודע מה אחרי הכל זה מראה ל"נשמה" של האדם.
דבר שני אני אישית המשיכה שלי מושפעת מהאופי אם אני מבין שהיא לא האחת שלי אין משיכה באמת. קטע אצלי
אכפת לי מאישיות יותר אבל אי אפשר בלי משיכה... אני לא גרידי פשוט מציאותי אין משיכה אין קשר.
אבל אישיות הכי חשוב בסוף מן הסתם...
אני מרגיש הרבה אבל כלפי בנים
אני מניח שזה די דומה למה שאת מרגישה
קודם כל זה שאני נמשך למישהי לא אומר שתהיה לי זקפה כשאני רואה אותה
מה אתן חושבות שזה חיישן
צמרמורת כזו
אנונימי
שאני רוצה גם בנים לפעמים בכלל
חוץ מזה,
פנים חמות מאוד
לב דופק ורועד