5 תשובות
האמת שכן אבל מה אכפת לך כולם שוחכים אחרי דקה
שואל השאלה:
לא, באימון רגליים זה כבר מוזר..^^
לא, באימון רגליים זה כבר מוזר..^^
אנונימית
מה מוזר, אני הולך עם גינס ודגמח תמיד, לפעמים גם באימון רגליים
בגלל שלספורט לא לובשים ג'ינס אבל אם זה נוח לך תלבשי בכייף
לדעתי זה סבבה עושה את זה הרבה
באותו הנושא: