10 תשובות
שואל השאלה:
יהיה לי סבבה אבל בעבודה או שאסבול?
אנונימי
תהיה עייף.. אבל אני בעד ללכת
שואל השאלה:
יעזור קפאין?
אנונימי
שואל השאלה:
נגיד 2-3 בלו יגרום לי להיות ערני ברמות מחר עד 4?
אנונימי
לא שותה בלו אבל כוס קפה עם 4 כפיות יעזור בהחלט
שואל השאלה:
סגור תודה
אנונימי
יאפ
אבל תיזרק למיטה בשניה שיתאפשר.. ויתכן שתרגיש שאתה נופל מעייפות.. אבל תהיה בסדר
שואל השאלה:
אחזיק עד 4?
אנונימי
אתה תחזיק מעמד. אבל תיטרק בצהריים. הכל טוב