10 תשובות
שואל השאלה:
יהיה לי סבבה אבל בעבודה או שאסבול?
יהיה לי סבבה אבל בעבודה או שאסבול?
אנונימי
תהיה עייף.. אבל אני בעד ללכת
שואל השאלה:
יעזור קפאין?
יעזור קפאין?
אנונימי
ברור
שואל השאלה:
נגיד 2-3 בלו יגרום לי להיות ערני ברמות מחר עד 4?
נגיד 2-3 בלו יגרום לי להיות ערני ברמות מחר עד 4?
אנונימי
לא שותה בלו אבל כוס קפה עם 4 כפיות יעזור בהחלט
שואל השאלה:
סגור תודה
סגור תודה
אנונימי
יאפ
אבל תיזרק למיטה בשניה שיתאפשר.. ויתכן שתרגיש שאתה נופל מעייפות.. אבל תהיה בסדר
אבל תיזרק למיטה בשניה שיתאפשר.. ויתכן שתרגיש שאתה נופל מעייפות.. אבל תהיה בסדר
שואל השאלה:
אחזיק עד 4?
אחזיק עד 4?
אנונימי
אתה תחזיק מעמד. אבל תיטרק בצהריים. הכל טוב
באותו הנושא: