5 תשובות
צריך לעשות טופס ירוק לפני הטסט ואז אפשר גם עם עדשות לנהוג
שואל השאלה:
עשיתי הכל אני באמצע שיעורים אני מפחדת שיעלה על זה שאני בלי איזה תסביך
עשיתי הכל אני באמצע שיעורים אני מפחדת שיעלה על זה שאני בלי איזה תסביך
אנונימית
לא יכול לשים לב בתכלס
אי אפשר לשים לב עד שתפספסי תמרור... שמרי על החיים שלך
לא נראה לי שיראו, אבל אל תעשי את זה יש סיבה שאת צריכה עדשות את מסכנת את החיים שלך ושל אחרים. אם קשה לך לשים תקחי משקפיים רק לנהיגה
אנונימית