11 תשובות
לא
לא מביך אחי אין ממה לדאוג
לא
לא אחי עשיתי את זה בעצמי אפילו הכל טוב
כן קניתי בדלטה לפני חצי שנה כזה ולא יודע למה זה היה כזה מביך פשוט הגעתי לקופה כולי אדום רק רציתי להכנס לאוטו ולברוח משם
אני לא יודע מה אני אעשה כשאני אצטרך לקנות קונדומים
אני לא יודע מה אני אעשה כשאני אצטרך לקנות קונדומים
אנונימי
^אתה הולך לחנות ולוקח קונדומים ומגיע לשלם ואתה משלם ולוקח אותם והולך הביתה מה הבעיה
אנונימית
לא יודע מרגיש לי כמו סיטואציה מביכה
אנונימי
לא שמעת אותי אומר שזה לא נחוץ או שאני לא אעשה את ת זה, אני פשוט אומר שזה מרגיש לי מביך
אנונימי
לא יודע, זה מה שהרגשתי, אין לי הסבר לזה אז אני לא אמציא אחד
אנונימי
באותו הנושא: