17 תשובות
כן זה מנתק אותי
כן
שואל השאלה:
מי שעונה "כן" בבקשה תסבירו
מעניין אותי פשוט לדעת
מי שעונה "כן" בבקשה תסבירו
מעניין אותי פשוט לדעת
אנונימית
לא זה עינוי בשבילי
לא זה התעללות בנפש
אצלי זה ממש כיף ומרגיע ומנתק מהמציאות לקרוא כי זה גם סיפור מנקודת מבט אחרת או סיפןר אחר שהוא לא המציאות
שואל השאלה:
למה עינוי? ניסיתם פעם?
למה עינוי? ניסיתם פעם?
אנונימית
תתעלמי מהם כנראה לא פתחו ספר בחיים
כן ועוד הכריחו אותי בגן. זה חייב להפסיק
איך התנתקות מהמציאות היא תרפיה?
שואל השאלה:
לא עניין של להתעלם, אני פשוט ממש רוצה לדעת למה זה עינוי בשבילם
לא עניין של להתעלם, אני פשוט ממש רוצה לדעת למה זה עינוי בשבילם
אנונימית
שואל השאלה:
בקבוקון, תנסה ותבין
זה לא בדיוק התנתקות מהמציאות, זה כמו לעשות
מדיטציה שזאת גם סוג של התנתקות מהמציאות
וזה בסדר
בקבוקון, תנסה ותבין
זה לא בדיוק התנתקות מהמציאות, זה כמו לעשות
מדיטציה שזאת גם סוג של התנתקות מהמציאות
וזה בסדר
אנונימית
אני קוראת בשביל לברוח מהעולם והעלילה שם לא בהכרח תרפיה לנפש
שואל השאלה:
שוב, כפי שאמרתי - זה ממש תלוי ספר^
שוב, כפי שאמרתי - זה ממש תלוי ספר^
אנונימית
איך זה כמו לעשות מדיטציה?
שואל השאלה:
כפי שאמרתי, לא תבין אם לא תנסה
רק מי שקורא ספרים באופן רציף מכיר את ההרגשה
כפי שאמרתי, לא תבין אם לא תנסה
רק מי שקורא ספרים באופן רציף מכיר את ההרגשה
אנונימית
תלוי למי אבל להרבה אנשים זה אסקפיזם, כלומר בריחה מהמציאות וזה נשמע שגם בשביל ככה וזה מטורף שמצאת משהו כזה שמנתק אותך ומביא לך קצת מנוחה ורוגע כי הרבה אנשים צריכים את זה (: