9 תשובות
אל תיפגש איתה
יש סיבה שנפרדתם תזכור את זה
זה שעבר כמה שנים לא אומר שזה יעבוד עכשיו,
זה סתם טעות כפולה
שואל השאלה:
דווקא זאת לא הסיבה שהעלתי את הפוסט. נפרדנו מסיבות שלדעתי פתירות היום.
אנונימי
אני יודעת שזה לא למה העלת אבל המלצה שלי אל, וכדי שיהיה תשובה אמיתית לשאלה שלך, תחכה שהיא תחזור ואז תקבעו
אל תשלח או לפחות לא אחת ליום
תתעניין כל יום עכשיו בימים הקרובים,אם היא עונה מהר ומראה עניין תמשיך ככה,אם לא תשלח פחות הודעת.. בעקרון תזרום עם זה ואל תלחץ יותר מדי במיוחד כשזו אקסית
שואל השאלה:
היא מראה עניין ושולחת תמונות מהחופשה ואני מאוד הופתעתי מזה לטובה. פשוט לא יוצרת קשר יותר מידי כי היא בחופשה
אנונימי
שואל השאלה:
סתם דוגמא אם שלחתי לה הודעה לפני שעתיים והיא אמרה שהיא באמצע משהו שם.. אז לשלוח עוד הודעה או לחכות למחר?
אנונימי
חכה למחר אלא אם כן היא שולחת לך
חכה למחר.. הכי חשוב תזכור פרטים שהיא אומרת לך.. לא משנה מאיזה בן אדם זה בא כשזוכרים את הפרטים הקנים זה הכי מושך שיחות