30 תשובות
חד משמעית כן.
לא
נא אנחנו עם הנצח הכל טוב אח יקר
לא
כנראה
לא לדאוג
שואל השאלה:
הושמדנו די הרבה פעמים יחסית לעם נצח
הושמדנו די הרבה פעמים יחסית לעם נצח
אנונימי
ברור
אם הושמדנו איך אנחנו עוד פה?
לא
ממש לא. אנחנו עם הנצח והמדינה הכי חזקה עם החיילים הכי גברים שיש. *אימוגי שריר*
טעות קודם הקטע של אינסופית לא נכון אבל אותו דבר לגביהם הם גם יפסידו מתי שהוא ואנחנו הרבה יותר חזקים אנחנו ננצח
שואל השאלה:
אף עם לא מושמד עד הסוף,זה בלתי אפשרי
אבל פרקטית הושמדנו
לפני 2000 שנה היינו חמש אחוז מכל האנשים בעולם והיום אנחנו 0.2
אף עם לא מושמד עד הסוף,זה בלתי אפשרי
אבל פרקטית הושמדנו
לפני 2000 שנה היינו חמש אחוז מכל האנשים בעולם והיום אנחנו 0.2
אנונימי
נכון כי זה לקראת ביאת משיח. לעומת עמים שכן נכחדו ההסטוריה....
איך זה השמדה השמדה זה שאין אותנו יותר ועם ישראל תמיד שרד אולי קמעט הושמדנו הרבה פעמים אבל תמיד שרדנו
שואל השאלה:
השמדה מוחלטת לא קיימת,אלא רק עם זה השמדה תרבותית, כלומר בכוח של מיסיונריות
השמדה מוחלטת לא קיימת,אלא רק עם זה השמדה תרבותית, כלומר בכוח של מיסיונריות
אנונימי
למה לא קיימת אתה מכיר רומאים?
אחי... ^
אתה לא אמרת את זה עכשיו...
אתה לא אמרת את זה עכשיו...
אז שואל השאלה אני באה לספר לך שיש כזה דבר הכחדה מוחלטת כמו שעמים שהיה לפני 1000 שנה לא קיימים היום. לעמ"י אין הכחדה כי זה עם הנצח
שואל השאלה:
א' כן רומאים קיימים,היום אנחנו קוראים להם איטלקים
ב' תנו לי כל עם אני אראה לכם שהוא עדיין קיים בגרסה מסוימת
א' כן רומאים קיימים,היום אנחנו קוראים להם איטלקים
ב' תנו לי כל עם אני אראה לכם שהוא עדיין קיים בגרסה מסוימת
אנונימי
עזוב את זה לא יודע למה גלשתם כל כך מהשאלה למה נראלך חייב שלום?
אתה נלחם נגד חיות אדם שלא יפסיקו עד שתמות
יש לנו כוח אנחנו נשתמש בו לא חייב לרחם על כולם
אתה נלחם נגד חיות אדם שלא יפסיקו עד שתמות
יש לנו כוח אנחנו נשתמש בו לא חייב לרחם על כולם
אז שאני אבין רק בגלל שהאיטלקים נמצאים באותו מקום שהיו הרומאים הם רומאים הם שונים לגמרי בתכלית שלהם האיטלקים לא מקדשים את הגוף כמו הרומאים מתנגדים לדיקטטורה מה דומה בינהם
שואל השאלה:
אני ממש לא מרחם עליהם,שימותו
אני מפחד עלינו אנחנו צריכים את השלום אם אנחנו חפצים חיים
יש ערבים קיצוניים אבל אפשר לטפל בהם בכוח ולשתף פעולה עם הנורמלים
אני ממש לא מרחם עליהם,שימותו
אני מפחד עלינו אנחנו צריכים את השלום אם אנחנו חפצים חיים
יש ערבים קיצוניים אבל אפשר לטפל בהם בכוח ולשתף פעולה עם הנורמלים
אנונימי
לא, האירופאים חיים בשלום יחסי כבר הרבה זמן, מלחמה עדיין מצאה אותם והם לא מוכנים אליה בכלל, הם גם תלויים בארה"ב שתגן עליהם. זה שאנחנו תמיד במלחמה גורם לנו תמיד לחדש, תמיד לנסות להיות מוכנים, תמיד לנסות להוביל. זה השקט מעזה שגרם לנו להרדם איתה.
אנונימי
שואל השאלה:
מבחינה גנטית זה גם אותם אנשים,וכאן נכנס מה שאמרתי על השפעה תרבותית,הדרך היחידה האמיתית להשמיד את האופי של אומה זה בעזרת מסיון, השמדה בעזרת הרג היא בלתי אפשרית
מבחינה גנטית זה גם אותם אנשים,וכאן נכנס מה שאמרתי על השפעה תרבותית,הדרך היחידה האמיתית להשמיד את האופי של אומה זה בעזרת מסיון, השמדה בעזרת הרג היא בלתי אפשרית
אנונימי
kito התרבות הרומאית אוליי לא קיימת אבל המון לא רק האיטלקים מהעולם האירופאי הם צאצאים של הרומאים פשוט שינו תרבות
שואל השאלה:
ועדיין האזרחים באסטוניה חיים במאית מהפחד שיש לנו, למרות שהם בגבול של רוסיה
ועדיין האזרחים באסטוניה חיים במאית מהפחד שיש לנו, למרות שהם בגבול של רוסיה
אנונימי
אתה חיי בפחד כי ההנהגה של המדינה לא עושה כלום
ואני מסכים איתך שעם ערבים נורמלים צריך לעשות שלום
אבל עם חמאס ועזה אין שלום וחיזבאללה אין שלום ולא יהיה אתה חיי בפחד כי אנחנו לא משמידים אותם לא כי אנחנו לא עושים איתם שלום
ואני מסכים איתך שעם ערבים נורמלים צריך לעשות שלום
אבל עם חמאס ועזה אין שלום וחיזבאללה אין שלום ולא יהיה אתה חיי בפחד כי אנחנו לא משמידים אותם לא כי אנחנו לא עושים איתם שלום
אם לא יהיה בין עם ישראל שלום יהיה רע
אנונימי
לא זה לא מדויק
מדובר בתהליך ארוך שכולל הרבה שלבים בתוכו
וזה לא משהו שיכול לקרות בזמן הנוכחי או ככה"נ בזמן הקרוב (בגלל המלחמה כמובן).
מדובר בתהליך ארוך שכולל הרבה שלבים בתוכו
וזה לא משהו שיכול לקרות בזמן הנוכחי או ככה"נ בזמן הקרוב (בגלל המלחמה כמובן).