22 תשובות
מודעות עצמית
כנראה מתנשא ברמה לא מושכת
מה כן יש בביו?
ומה זה אומר תמונות אפשר לשפר
יש תמונות שהן דיל ברייקר שמעבירים שמאלה ישר
איזה תמונות שמת?
אנונימית
אם היית דוגמן 1.87 לא היית צריך לחפש כלום בטינדר תאמין לי
שואל השאלה:
למה שאני אשקר על זה מה יצא לי מזה אחי מה אתה מחפש בכוח
אנונימי
שואל השאלה:
חלאס להתמרמר עלי
אנונימי
שואל השאלה:
בטינדר כי אני לא יוצא עם חברים כרגע אז לא יוצר אינטרקציות
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימית נראלי אני פשוט צריך להחליף סטייל של תמונות יצא לי כזה חשוך מידי
אנונימי
שואל השאלה:
מה את ממליצה בביו?
אנונימי
סגור אני מתמרמר
תפעיל אינסטגרם
הבנות יגיעו לבד ויותר טוב מטינדר סמוך עליי
תקשיב רק תמונות מוארות, עם לבוש מלא!!!, בלי פרצופים, לא במיטה, לא עם שרירים מול המראה, לא עם חברים (אחת אפשר לא יותר)
ועם חיוך לפחות חלקן
ולא עם משקפי שמש (גם אפשר אחת לא יותר)
אנונימית
ואין לי רעיון לביו עדיף פשוט מה אתה עושה בצבא או משהו מצחיק גם אפשר אבל לא משפט אינפנטילי כזה או מחפיץ או שמוציא אותך אהבל
אנונימית
שואל השאלה:
לא בא לריב איתך אח
יש אינסטה לא פעיל כזה אחרי מי לעקוב אבל שיראו תמשתמש
אנונימי
אז תפעיל אותו,
חבר שלי גם דוגמן 1.95 ברגע שהוא התחיל להפעיל עלה לו ל7-8 אלף עוקבים

כל יום הוא עם מישהי אחרת ולפעמים עם כמה באותו היום
הרבה יותר טוב מטינדר
גם מניסיון כולן שם הזויות
שואל השאלה:
חחח באמת לא הייתי בכיוון אנונימית אני אשתמש בטיפים
אנונימי
נגיד לא משפט כמו
למה לא
אוהב צחוקים
בואי תאילנד
בחור טוב

כל המפגרים האלה
אנונימית
בכיף בהצלחה
אנונימית
שואל השאלה:
יענו מה לעשות באינסטה אחי לעקוב אחרי סתם אנשים להעלות משהו?
אולי תן תמשתמש שלו אני אקח השראה חחח
אנונימי
שים תמונה שלך אחד המסקרנים
אנונימי
גובה/גיל/תמונות לא טובות/משפט מפגר בביו
אנונימית
כנראה אתה לא חתיך מאוד
שואל השאלה:
חסר משפט טוב בביו
ובן 19

התמונות אפשר לשפר וגובה 1.87

אל תבלבלו תמוח על מודעות עצמית אני בדוגמנות מקצועי אחי
אנונימי