התחברות
הרשמה
איזה גרסה של שיר יותר טובה? -
קישור מצורף
זה אותם מילים בערך רק שפה שונה ומוזיקה שונה
גרסה יפנית:
https://drive.google.com/file/d/1GG4kXNjyHLEGkWETjemwBnrCte0oKC8J/view?usp=sharing
גרסה קוריאנית:
20 במרץ 2025, 16:26
קייפופ
יפנית
sulli
אנימה
שירים
תשובה אחת
יפנית
G
Give me your TMI
באותו הנושא:
איזה גרסה יותר טובה בgalaxy של הA או של הJ?
איזה גרסה יותר טובה הראשונה או השנייה?
מי שראה גם את הגרסה האמריקאית של אופוריה וגם את הישראלית, איזו גרסה יותר טובה?
איזה גרסה יותר טובה?
איזה גרסה יותר טובה?
איזה גירסה יותר טובה???
זה שיר שמתאים ל0ק0? איזה גרסה יותר טובה, מזרימה ומח*מנת?
איך השיר הזה?? ואיזה גירסה יותר טובה??
איזה גירסה יותר טוב לדעתכם של דה וויקנד או דרייק?
איזה גרסה יותר טובה של השיר? (חשוב)
איזו גרסה יותר טובה: הגרסה בעברית או באנגלית?