9 תשובות
כן. אבל כן הייתי מעוניין לדעת איזה תוכן היא מעלה. האם האונלי עם בגדים או בלי?
לעולם לא, אף פעם, בחיים לא יקרה, על גופתי, למה מי מת, never, כשהגהנום יהפוך לברד...
הבנתם את העמדה שלי אני חושב
כן אפשר להבין את העמדה שלך טרנט ואני בחורה אבל עדיין אני אביע את דעתי בנושא ואגיד שלא מצטערת אבל מיכוון שכיוונת לבחורים כאן אז זה בסדר אני מקווה :)
^ לא הבנתי מה העמדה שלך