3 תשובות
לא ממש? עשיתי את כל המועדי ב וזה לא ככ רציני לא באמת צריל ללמוד כי כבר למדת לראשון אז אתה סתם בא לשעתיים והולך ממשיך ביום כרגיל
אנונימית
שואל השאלה:
אני מתכוון לא הרגשת חרא לעשות את זה בחופש
אני מתכוון לא הרגשת חרא לעשות את זה בחופש
עשיתי כי הייתי חייבת כי לא קיבלנו ציונים אבל מה זה איך זה מרגיש כמו כל בגרות איך זה יכול להרגיש
אנונימית
באותו הנושא: