התחברות הרשמה

מה עדיף, ברונזר אבקתי או בסטיק?

כאילו מה נראה יותר טוב על הפנים
(יותר טבעי)
19 במרץ 2025, 20:53
איפורברונזרפניםקוסמטיקהמייקאפ    
5 תשובות
סטיק
X
Xxtuyx11
אבקתי
M
Mayushka_
הסטיק
ל
לא צינית סתם רעה
שואל השאלה:
אתה מתאפר??
אנונימית
הסטיקר כביכול
נ
נהוראי הצדיק
באותו הנושא:
ברונזר אבקה או ברונזר סטיק?
אני יודעת שזה לא מתאים למצב וזה אבל אפשר המלצות לברונזר אבקתי ולא סטיק??
בנות מה ההבדל בין ברונזר אבקתי לנוזלי ?
ברונזר מומלץ? ואם יש לי עור עם יחסית טקסטורה (לא שיא החלק אבל גם לא ממש עם טקסטורה) עדיף לי בסטיק או אבקתי?
מה עדיף? ברונזר אבקתי או נוזלי?
עדיף ברונזר וסומק נוזלי או אבקתי?
בנות אתן מעדיפות ברונזר קרמי או אבקתי ?
איך להפוך ברונזר אבקה לברונזר סטיק??
מה עדיף ברונזר נוזלי או סטיק?
בנות זה גרוע ברונזר אבקתי עם נצנצים?
אם אני רק אשים ברונזר אבקתי זה יהיה עמיד? או שאני צריכה קודם ברונזר קרמי ואז אבקתי?