11 תשובות
אל תלכי אם לא בא לך
שואל השאלה:
הבעיה שאומרים לי ללכת חברות ומשפחה ואני באמת לא יודעת מה לעשות וממש לחוצה
הבעיה שאומרים לי ללכת חברות ומשפחה ואני באמת לא יודעת מה לעשות וממש לחוצה
אנונימית
ללכת יהיה טוב, גם לי יש חרדה חברתית ממש חמורה אז אני מדברת מניסיון
יש דבר כזה שנקרא exposure therapy שבעצם ככל שאת נחשפת יותר, את מתרגלת וזה פחות מפריע לך
כדאי לך ללכת, זה יכול לעזור לחרדה שלך וגם אולי תהני, מקסימום תשבי בצד אם לא תרגישי בנוח ותחזרי הביתה יותר מוקדם
יש דבר כזה שנקרא exposure therapy שבעצם ככל שאת נחשפת יותר, את מתרגלת וזה פחות מפריע לך
כדאי לך ללכת, זה יכול לעזור לחרדה שלך וגם אולי תהני, מקסימום תשבי בצד אם לא תרגישי בנוח ותחזרי הביתה יותר מוקדם
אנונימית
שואל השאלה:
חחח ממש תודה^... הבעיה שזו שבת ואני שומרת שבת אז אין אפשרות ללכת באמצע:(
חחח ממש תודה^... הבעיה שזו שבת ואני שומרת שבת אז אין אפשרות ללכת באמצע:(
אנונימית
את גרה קרוב לשם? פשוט אני לא דתיה אז אני לא יודעת איך זה עובד
אנונימית
שואל השאלה:
לא זה בעיר אחרת בכלל:(
לא זה בעיר אחרת בכלל:(
אנונימית
זה יכול להיות מגבש אם תנסי וגם התמודדות עם המצב במקום שאת יחסית מכירה ולא מקום זר מדי
שואל השאלה:
יש קצת חברות לא כל כך קרובות וזה
יש קצת חברות לא כל כך קרובות וזה
אנונימית
זה באמת ממש כיף אין לך חברות קרובות שתוכלי להיות איתן בשיחות ובסעודות ?
אני חושבת שכדאי לך ללכת, יכול להיות שתהני, מקסימום תביאי ספר או משהו שתוכלי לעשות בצד אם תרגישי שקשה לך להצטרף לכולם
זה יעזור לחרדה שלך ולמצב החברתי שלך, אולי גם תכירי שם מישהי שהיא תוכל לעזור לך להרגיש יותר בנוח
זה יעזור לחרדה שלך ולמצב החברתי שלך, אולי גם תכירי שם מישהי שהיא תוכל לעזור לך להרגיש יותר בנוח
אנונימית
קודם כל תזכרי שאת לא חייבת לבוא!
את מחליטה!
דבר שני, כל הבנות רוצות שתבואי! כולן רוצות בחברתך! כמובן שזה לא קשור ואת לא צריכה ללכת רק בשבילן אבל איזה כיף לך שחושבים עלייך!
גם לי יש חרדה חברתית אז אני מבינה אותך לגמרי!
תעשי מה שטוב לך רק הכי חשוב שלא תעשי משהו בשביל מישהו אחר!
את מחליטה!
דבר שני, כל הבנות רוצות שתבואי! כולן רוצות בחברתך! כמובן שזה לא קשור ואת לא צריכה ללכת רק בשבילן אבל איזה כיף לך שחושבים עלייך!
גם לי יש חרדה חברתית אז אני מבינה אותך לגמרי!
תעשי מה שטוב לך רק הכי חשוב שלא תעשי משהו בשביל מישהו אחר!
באותו הנושא: