7 תשובות
אין לך למה להמשיך את זה לא יצא מזה כלום
שואל השאלה:
אבל קראתי משהו מעניין שאלוקים מזווג לפי שוני לא לפי התאמה כדי להשלים ולחזק אחד את השני בקושי של האחר
אנונימית
ממש השבוע יצאתי ממערכת זוגית בגלל חוסר התאמה גם בפן הדתי. את מאוד צריכה לחשוב על זה, שניכם, אם זה משהו שלטווח הארוך תסתדרו איתו.
שואל השאלה:
שנינו דתיים הוא פשוט יותר חזק קצת בדת
אנונימית
^^^זה נכון שטוב שיהיו גם הפכים אבל לא שני אנשים עם שאיפות שונות לגמרי זה פשוט כבר לא קשור ועדיף לסיים את זה עכשיו
פערים דתיים זה חסם משמעותי לבניית בית משותף.
דבר ראשון לא מבין מה הבעיה להתפשר קצת בנישואין

דבר שני צריך לבדוק בעיון מהן השאיפות שלכם ולהתייעץ עם הרבנים שלכם, יש שאיפות שאני פוסל עליהם ויש שלא
אנונימי