7 תשובות
שואל השאלה:
לא כל הבתי ספר עושים את זה זה תוכנית מסויימת
אנונימית
יא ובחיים לא שמעתי על זה
שואל השאלה:
אני כיתה יב אבל נראלי זה גם ליא או שלא לא בטוחה
אנונימית
עושה את זה
אנונימית
איזה כיתה?
אמא שלי מלמדת אץ הקורס של האוניברסיטה והיא כבר סיימה את החומר נראלי לפני שבןע שבועיים והפ עכשיו מתרגלים
יב ולא עושים את זה, אלא לומדים מיקרוביולוגיה רגיל