10 תשובות
קודם תתחילי במה שלדעתך יותר קל תסכמי את זה לעצמך ותנסי להבין את זה ואז תעברי לחומר שהוא יותר מורכב וקשה
אנונימית
שואל השאלה:
למדת מדעי החברה?
אנונימית
אכן
עכשיו אני בכיתה יב לומדת סוציולוגיה
אנונימית
שואל השאלה:
יש לך אולי סיכומים לזה?
אנונימית
ואי הלוואי והיה לי אבל פשוט זרקתי הכל.
אנונימית
לקרוא את החומר ולשנן המלצה שלי תכתבי את החומר ככה זה נכנס לי לראש מהר יותר אבל אם המבחן מחר אז אני לא יודעת אם יהיה לך זמן או שתחפשי בקוויזלט את הנושאים ותתאמני
שואל השאלה:
סליחה שאני חופרת אבל מה הדרך שלכן ללמוד כאילו איך את לומדת
אנונימית
חחח חח הכל טובב!!
תאמת שאני פשוט קוראת הרבה את החומר ומסכמת כזה לעצמי ואז ביום של המבחן פשוט קוראת את זה שוב ואז ככה אני איכשהו זוכרת
אני מנסה פשוט להבין את זה ואז אני פשוט כותבת במבחן איך שאני הבנתי ומקבלים את זה
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה לכן באמת ממד תודה❤
אנונימית
אני חוזרת נגיד כל יום על שני נושאים וקוראת את החומר ואז מסכמת לי בדף וככה זה נכנס לראש ואז יום לפני המבחן אני חוזרת על הכל מה סיכומים וכותבת את כל החומר בדף במילים שלי כדי לראות אם אני זוכרת ואת המושגים אני מעדיפה לשנן אחד לאחד או שאני עושה קוויזלט של המושגים ומשננת כמו אוצר מילים