התחברות
הרשמה
עברתי טסט ראשון אתמול אם כדאי לשלם אגרת רישיון (היתר) בקישור שהם שלחו בהודעה או בדואר?
18 במרץ 2025, 13:15
רשיון נהיגה
טסט
נהיגה
לימוד נהיגה
תשובה אחת
בקישור
כי המלווה מתחיל מתי שהתשלום מגיע אליהם
מ
מעקם
באותו הנושא:
אתמול עברתי טסט והיום אני צריך לשלם אגרת רישיון, יש ביטוח לאוטו אני עדיין צריך לשלם ביטוח או משהו?
עברתי אתמול טסט ראשון על ידני מה תאחלו לי?
עשיתי אתמול בלילה בייביסיטר והם תמיד משלמים לי בביט וראיתי שהייתה העברה והיא בוטלה בבוקר
עברתי היום טסט ראשון מתי אני יקבל את האפשרות לשלם על היתר נהיגה באתר?
נכשלתי אתמול בטסט כדאי לשלם אגרה לטסט חדש מעכשיו?
אם עברתי אתמול בצהריים טסט אני יכולה לשלם על היתר הנהיגה או צריכה לחכות לבוקר?
כדאי לי לכתוב לו הודעה ראשונה אם גם כתבתי לו הודעה ראשונה אתמול?
לא עברתי טסט ראשון, לטסט שני אני עדיין צריכה לשלם אגרה או שלא?
אתמול עברתי טסט ראשון ובהודעה ששלחו אמרו שאני יכןלה להוציא היום את הרישיון בקישור
אתמול עברתי טסט איפה אני אמורה לשלם את ההיתר ?
אתמול לא עברתי טסט ראשון , הזמנתי טסט שני חדש היום תוך כמה זמן אקבל תאריך?