5 תשובות
אם את לא אוהבת את השיער שלך למה שתעשי שיקום, זה יחזור להיות פחות טוב בגלל ההחלקות
זה יקח גם הרבה זמן שבסופו של דבר יכול להיות שתעשי החלקה שוב. מנסיון
אנונימית
אם את חושבת שיותר יפה לך ויותר כיף לך עם החלקה, תעשי שוב, אף אחד לא יכעס עלייך שאת רוצה להרגיש נוח עם השיער שלך
^o^
שואל השאלה:
פשוט לא חשבתי על שיקום עד עכשיו לא יודעת
אנונימית
שואל השאלה:
למה?
כולם אומרים לי שהחלקה זהלא טוב לא בריא וכל זה
זה לא נכון אז?
אנונימית
שואל השאלה:
לא אהבתי אותו כי לא ידעתי לטפח אותו ואני חושבת שחלק זה הרבה יותר יפה עליי וגם נוח ^^
אנונימית