41 תשובות
ליברמן
הליכוד
אנונימי
לא להצביע
שואל השאלה:
למה ליכוד ולמה ליברמן? אשמח שתנמקו.
למה ליכוד ולמה ליברמן? אשמח שתנמקו.
אם בנט ירוץ תצביע לו
כי הוא ליטרלי מהבודדים שאשכרה מקדמים מדיניות ימין
ליברמן
שואל השאלה:
נכון מאוד
נכון מאוד
שואל השאלה:
מי שעונה, לפרט בבקשה
מי שעונה, לפרט בבקשה
מסכימה לגמרי עם דתי אמיתי.
בנט לא יודע להנהיג, והוא הוכיח לנו את זה
גם לא קיים מה שהבטיח, וגם לא יודע איך להנהיג. אין לו את זה. פשוט אין.
ולא יודעת למי, אולי ליברמן.
בנט לא יודע להנהיג, והוא הוכיח לנו את זה
גם לא קיים מה שהבטיח, וגם לא יודע איך להנהיג. אין לו את זה. פשוט אין.
ולא יודעת למי, אולי ליברמן.
פייגלין קצת הזוי עם כל הקטע של בית המקדש וזה
שואל השאלה:
מסכים איתך לגבי זה, זה מה שהוריד לי ממנו גם... אני חילוני
מסכים איתך לגבי זה, זה מה שהוריד לי ממנו גם... אני חילוני
בנט אולי לא היה הרבה בממשלה אך הוא עשה כמה דברים חשובים. הוא ניהל את הקורונה בלי סגרים, העביר תקציב אחרי הרבה זמן שלא היה, וחיזק את הקשרים של ישראל עם מדינות אחרות. חוץ מזה, הוא גם התמודד עם פיגועים ויצא למבצע בעזה. לא רק זה הוא ביקר בתיכון שלי בהרצאה והוא הסביר על הטעויות שלו ואם הוא היה יכול לתקן הוא היה עושה זאת וגם שהוא חושב שחוק גיוס לחרידים זה חשוב לממשלה עכשיו בזמן מלחמה. אולי הוא לא היה מושלם אבל הוא לא היה נורא כראש ממשלה אז זה למה לדעתי תצביע לבנט
שואל השאלה:
צודקת לגמרי, יצא לי לשמוע את בנט לא מעט במקומות בלי מצלמות ובלי תקשורת וגם לפגוש אותו, איש טוב שבאמת אכפת לו מהמדינה אני אשמח לראות אותו ואת ליברמן מובילים את המדינה.
צודקת לגמרי, יצא לי לשמוע את בנט לא מעט במקומות בלי מצלמות ובלי תקשורת וגם לפגוש אותו, איש טוב שבאמת אכפת לו מהמדינה אני אשמח לראות אותו ואת ליברמן מובילים את המדינה.
שואל השאלה:
בנט לא יפנה ישובים אין שום סיכוי
בנט לא יפנה ישובים אין שום סיכוי
וביבי לא שיקר? פיזית צריך לשפוט את הבן אדם והוא כל הזמן דוחה את התאריך. והנה הוא ראש ממשלה כבר כמה פעמים. ולדעתי הוא לא עשה כלום לממשלה בזמן המלחמה בקושי.
יש הבדל בנט חתם בשידור חי על זה שהוא לא ישב עם ערבים והוא ישב ביבי משקר אבל לא עד כדי כך
אנונימי
צריך לזכור שהאופציה השניה הייתה להמשיך בסבבי הבחירות הבלתי נגמרים. שליטרלי סחררו את המדינה.
אז כן הוא הפר הבטחה, כמו כל פוליטיקאי, אבל הממשלה בראשותו עבדה למען עם ישראל, לא למען מפעל הג'ובים החרדי והליכודי, לא שתק כשהגיאהד שלח בלוני תבערה. זה מה שאני מחפש בתור מצביע ימני
אז כן הוא הפר הבטחה, כמו כל פוליטיקאי, אבל הממשלה בראשותו עבדה למען עם ישראל, לא למען מפעל הג'ובים החרדי והליכודי, לא שתק כשהגיאהד שלח בלוני תבערה. זה מה שאני מחפש בתור מצביע ימני
שואל השאלה:
מסכים איתך אני ועצמי11, לא באמת הייתה אופציה אחרת, לטובת מדינת ישראל.
מסכים איתך אני ועצמי11, לא באמת הייתה אופציה אחרת, לטובת מדינת ישראל.
זה שקר. גם עם סער ובנט לא היה רוב לימין
צודק טעיתי, עם סער היה רוב, אבל הוא לא הסכים להכנס לממשלה אז זה לא רלוונטי
סער, כמו ליברמן, לא היה חלק מהגוש. ככה שזה לא היה על הפרק בכלל
הוא היה חלק מ"גוש השינוי"
זה לא משנה את העובדה שסער לא היה חלק מהגוש
הוא הבטיח שלא יביא לעוד בחירות, והבטיח לא לשבת עם רעמ. בסופו של דבר 2 ההבטחות התנגשו אחת בשנייה והוא הכריע לטובת אחת מהן
ואתה מודע לזה שביבי רצה לצרף בעצמו את רעמ לממשלה ורק בגלל סמוטריץ זה לא קרה?
בעיני ש"ס, תואמות את כל מה שאני רוצה מדינת הלכה מבחינה חברתית היא ימנית-שמרנית, ומבחינה מדינית ימנית על מלא, אך מבחינה כלכלית היא שמאלנית סוציאלית שעוזרת ותומכת במדינת רווחה שתומכת ועוזרת לתושבים
בנט בעייני אדם נוכל, שהפר ברגל גסה את כל הבטחות הבחירות שלו, שהלך עם הערבים וגנב את קול מצביעיו, שנהיה ראש ממשלה עם שש מנדטים! הממשלה שלו הפרה כל כלל אפשרי. ומסרה שטחים לחיזבאללה תמורת כלום ואפילו לא העלתה את זה להצבעה בכנסת כפי שדורש החוק, היא גם מינתה את הרמטכל ואת ראש השב''כ הכוללים שבאחריותם השביעי באוקטובר.
הוא שיפץ את הבית שלו בעלות של עשרות מיליונים וכל זה רק כי הוא החליט שהוא רוצה להמשיך לגור בבית שלו ולא במעון ראש הממשלה.
אשתו באמצע הפרה סגרים וטסה.
קיצור בן אדם נוכל.
שכרגע מנסה להחזיר את עצמו לבמה באמצעות כסף ויח''צ ופרסום.
לשאלה - סמוטריץ.
אדם הגון, ישר, דובר אמת, שעושה צעדים נכונים ואמייתים, לא מפחד ולא חת מאף אחד מוקדם מדיניות ימין אמיתית.
הוא שר אוצר מעולה, ועושה דברים מעולים. תוכל לקרוא עוד בכתבה שאני שם בקישור.
הוא שיפץ את הבית שלו בעלות של עשרות מיליונים וכל זה רק כי הוא החליט שהוא רוצה להמשיך לגור בבית שלו ולא במעון ראש הממשלה.
אשתו באמצע הפרה סגרים וטסה.
קיצור בן אדם נוכל.
שכרגע מנסה להחזיר את עצמו לבמה באמצעות כסף ויח''צ ופרסום.
לשאלה - סמוטריץ.
אדם הגון, ישר, דובר אמת, שעושה צעדים נכונים ואמייתים, לא מפחד ולא חת מאף אחד מוקדם מדיניות ימין אמיתית.
הוא שר אוצר מעולה, ועושה דברים מעולים. תוכל לקרוא עוד בכתבה שאני שם בקישור.
אנונימי
בנט
afd
אתם גורמים לי להרגיש שאני צודק כל מי שנתן לי מינוס
אתם גורמים לי להרגיש שאני צודק כל מי שנתן לי מינוס
מפלגת זהות - משה פייגלין
ירון זליכה או אם יוסף חדאד ירוץ גם
בן גביר גם בסדר
וזהו בגדול-אלא אם כן אלמוג כהן יפתח מפלגה חדשה
בן גביר גם בסדר
וזהו בגדול-אלא אם כן אלמוג כהן יפתח מפלגה חדשה
הכל חוץ מביבי הנאצי
אנונימי
עוצמה יהודית, הציונות הדתית
אנונימית
חחח אין לי מושג איך להצמיד לתגובה יש כזאת אפשרות?
בכל אופן סמוטריץ שר אוצר גרוע מאד
והכל בגלל אינטרסים
אבל הוא אדם טוב בסך הכל
וטוב מהרבה פוליטיקאים
בכל אופן סמוטריץ שר אוצר גרוע מאד
והכל בגלל אינטרסים
אבל הוא אדם טוב בסך הכל
וטוב מהרבה פוליטיקאים
זהות
תצביעו ליברמן.
אל תצביעו לבנט, הוא שיקר בעבר הוא ישקר גם היום. אעלק שינה תדמית.
אל תצביעו לבנט, הוא שיקר בעבר הוא ישקר גם היום. אעלק שינה תדמית.
אנונימי
לא ביבי כי הוא לא ימין
בן גביר רק בן גביר
אני בטוח שמערכת הבחירות הבאה תהיה שונה לגמרי ועוד תפתיע אותנו מבחינת גושים ומפלגות חדשות (לדעתי יקומו מספר מפלגות "מרכז" שינסו להקים ממשלת אחדות) ככה שאין תשובה באמת טובה לשאלה
גנץ
אנונימית