יש מישהי שאנחנו מדברים קצת יותר מחודש ויש לי קראש עליה (כנסו להמשך)
ואנחנו נפגשים כזה כמה פעמים בשבוע ואני מרגיש שיכול להיות שזה הדדי אבל אני לא ממש בטוח בזה ולא באלי לקפוץ למסקנות סתם ככה. הבעיה היא שאני לא יודע מה לעשות כי אנחנו מדברים רגיל אבל יש דברים שמראים שיכול להיות שהיא בעניין שלי גם. ואני לא יודע אם אני צריך לעשות משהו בנוגע לזה או לא כי אם זה לא הדדי אז אנחנו סתם נתרחק.. מה לעשות?