20 תשובות
ממש לא
לא
את שלמה עם הבחירה שלך? אם לא, למה? אם כן, למה?
ממש לא
נהפוך הוא
שואל השאלה:
^^^ לא יודעת אני רואה את כולם הולכים עם תחפושות ואז חושבת על זה שאני לא מנצלת את השנים האלה כמו שצריך ואני אולי משעממת

אבל מצד שני אני ממש שונאת מסיבות
אנונימית
להפך את הולכת לבקר את אבא שלך בבית חולים זה הרבה יותר חשוב
זה כאילו פי אלף יותר טוב
אם הבעיה זה שיחשבו שאת משעממת, אז תדעי שלבקר את אבא שלך זה ההיפך מזה
שואל השאלה:
כן אבל בכללי אני אף פעם לא הולכת למסיבה
אנונימית
נו אז מה זה לא שמסיבה זה עדיף
תחשבי לעצמך שאת עושה משהו יותר טוב
שואל השאלה:
הלכתי כמה פעמים ולא נהניתי בכלל
אנונימית
אולי עדיף לך אירוע יותר קטן? עם חברים?
ממש ממש לא!!!
משפחה לפני הכל!! לא משנה אם יש מסיבה או חתונה או לא יודעת מה, משפחה תמיד צריכה להיות במקום הראשון!
אנונימית
מה?!... לא את לא עלובה אבא חשוב יותר
מה???? את רצינית??? איך אפשר ללכת למסיבות כשאבא בבית חולים?? מי שהולכת למסיבה במקום לאבא זו עליבות בעיניי כיבוד הורים זה לפני הכל
את מעולה
את עושה מה שעושה לך טוב, ויוצא שזה גם עושה לאבא שלך טוב
אז זה לא עלוב זה אופי טוב
ממש ממש לא!!
לא ממש לא
את יכולה לנסות ללכת פעם אחת לראות אם זה בשבילך (:
סליחה על התשובה אבל זאת שאלה צומי