הוא כן נדלק אבל זה לא נכנס לי למחשב עצמו, אח שלי אמר לי להתקשר למייקרוסופט אבל זה מענה ממש מוזר ולא עזר לי בכלל כי זה לא איש אמיתי (כרגע הוא בצבא והוא לא יכולה לעזור לי) ניסיתי לחפש באינטרנט ניסיתי לאתחל ולאפס ושה פשוט אומר ש הכל יש שגיאה, אני חייבת את המחשב למחר, אז יש מישהו שיודע או יודע איפה אני יכולה למצוא פתרון לבעיה אשמח לפני שאני פונה לאיזה תכנאי או משהו