27 תשובות
מה כזה אכפת לך אתה לא אבא שלה
אנונימית
זה לא עניינך אף אחד לא שאל את דעתך על הגוף שלה
אנונימית
שואל השאלה:
זה גם ממש מסית גורם לאנשים לחשוב שגוף כזה הוא נורמלי, זה לא. אני בעצמי קצת שמן ואני או כל אדם מודע אחר יודע שהגוף שלו לא יפה ולא בריא והיא סתם גורמת לאנשים לחשוב שזה *בריא*
זה גם ממש מסית גורם לאנשים לחשוב שגוף כזה הוא נורמלי, זה לא. אני בעצמי קצת שמן ואני או כל אדם מודע אחר יודע שהגוף שלו לא יפה ולא בריא והיא סתם גורמת לאנשים לחשוב שזה *בריא*
אנונימי
אתה לא הרופא שלה ואין לך זכות להעיר
זה עדיין לא הופך את זה לעניינך
אנונימית
היא מודעת לגוף שלה
אז שכל אחד יפעיל קצת שיקול דעת ויחליט לבד אם הגוף שלו בריא ויפה
לא לעניין לקרוא למישהי שמנה
לא לעניין לקרוא למישהי שמנה
שואל השאלה:
מה זאת אומרת אין לי זכות להעיר? יש חופש ביטוי, ואפילו לא רציתי שהיא תיפגע, פשוט שלא תגיד שזה דבר בריא.
והיא לא מודעת לגוף שלה אם היא חושבת שזה בריא.
אגב, גם אם היא אוהבת את הגוף שלה והוא יפה בעינייה, זה עדיין לא בריא.
מה זאת אומרת אין לי זכות להעיר? יש חופש ביטוי, ואפילו לא רציתי שהיא תיפגע, פשוט שלא תגיד שזה דבר בריא.
והיא לא מודעת לגוף שלה אם היא חושבת שזה בריא.
אגב, גם אם היא אוהבת את הגוף שלה והוא יפה בעינייה, זה עדיין לא בריא.
אנונימי
כולנו יודעים שזה לא בריא אבל אין לך זכות להגיד את זה לאף אחד
אתה נשמע בן אדם נורא
אתה נשמע בן אדם נורא
אנונימית
אז יכול להיות שבגללך היו לה עכשיו הפרעות אכילה אסור להגיד דברים כאלו לאף אחד אולי היא מנסה לרדת במשקל ולא מצליחה?
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא פשוט קראתי לה שמנה כן? מישהי העירה לה על זה ואני יצאתי נגדה, אבל ברגע שהיא אמרה שזה בריא רק אמרתי לה ששומן עודף זה לא בריא
אני לא פשוט קראתי לה שמנה כן? מישהי העירה לה על זה ואני יצאתי נגדה, אבל ברגע שהיא אמרה שזה בריא רק אמרתי לה ששומן עודף זה לא בריא
אנונימי
שואל השאלה:
בסופו של דבר היא הייתה יודעת שזה לא בריא. להגיד ששומן עודף זה לא בריא זה מה שכל רופא או תזונאי היה אומר.
הפרעות אכילה זה הרבה יותר מורכב וזה שאמרתי לה שלהיות שמנה זה לא בריא לא אומר שעכשיו יש לה הפרעות אכילה. כי כל אדם אחר היה אומר את זה
בסופו של דבר היא הייתה יודעת שזה לא בריא. להגיד ששומן עודף זה לא בריא זה מה שכל רופא או תזונאי היה אומר.
הפרעות אכילה זה הרבה יותר מורכב וזה שאמרתי לה שלהיות שמנה זה לא בריא לא אומר שעכשיו יש לה הפרעות אכילה. כי כל אדם אחר היה אומר את זה
אנונימי
לא עניינך להתעסק בגוף של אנשים זרים גם אם הם טועים
אלא אם כן היא שאלה את דעתך
אלא אם כן היא שאלה את דעתך
כן לפחות אתה אמיתי אנשים היום חסרי מודעות
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא יודע, עדיין קשה לי עם זה. ואני יודע כמה זה לא נעים שמעירים לך, אבל באמת הערתי מתוך רצון שהיא לא תהיה חסרת מודעות בקטע של לחשוב שזה בריא.
אני לא יודע, עדיין קשה לי עם זה. ואני יודע כמה זה לא נעים שמעירים לך, אבל באמת הערתי מתוך רצון שהיא לא תהיה חסרת מודעות בקטע של לחשוב שזה בריא.
אנונימי
ממש צדיק אתה (לא)
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית. אני באמת לא מנסה לפגוע, רק להעלות מודעות.
אנונימית. אני באמת לא מנסה לפגוע, רק להעלות מודעות.
אנונימי
אבל אומרים לך שזה לא עניינך ולא להעיר לאף אחד על הגוף שלו
מה כל כך קשה להפנים את הדבר הפשוט הזה
מה כל כך קשה להפנים את הדבר הפשוט הזה
אנונימית
שואל השאלה:
אז למה זה עיינה של תזונאית? של רופא? של ההורים? אכפת לי ממה שאנשים חושבים
אז למה זה עיינה של תזונאית? של רופא? של ההורים? אכפת לי ממה שאנשים חושבים
אנונימי
זה אנשי מקצוע מה זה קשור
קיצר על מה אתה מתווכח אף אחד לא יבוא ויעצור אותך על זה, כולם אומרים לך שזה התנהגות דוחה, אתה רוצה להמשיך תמשיך אין לנו מה לעשות עם זה בעיה שלך
קיצר על מה אתה מתווכח אף אחד לא יבוא ויעצור אותך על זה, כולם אומרים לך שזה התנהגות דוחה, אתה רוצה להמשיך תמשיך אין לנו מה לעשות עם זה בעיה שלך
אנונימית
אבל זאת בעיה שלה לא שלך
אנונימית
חייחיחחח אני מבינה על מה אתה מדבר בקטע של המודעות אבל אין לך ככ זכות להגיב לה על הגוף פשוט תגלגל עיניים ותמשיך בחיים שלך
היא יודעת שהיא שמנה אבל היא גם יודעת שהיא בריאה (בדרך שלה), מה זה מפריע לך? שתהנה מעצמה
בסדר אבל מה אכפת לך, זה הגוף שלה והבריאות שלה שתחליט לבד. אתה אבא שלה?
התנהגות מגעילה
לא, אתה לא רופא אתה לא יודע אם היא בריאה או לא
אנונימי
לא זה עניין שלה
באותו הנושא: