32 תשובות
הוא נגד עסקה בכל מחיר לא נגד עסקה
שואל השאלה:
הוא בעד עסקה לא מצאותית!!!!!
הוא בעד עסקה לא מצאותית!!!!!
אנונימי
הוא נגד עסקה כי העסקה לא משרתת אותנו, היא משרתת את החמאס
אנונימי
אתה מעדיף להיכנע לכל הדרישות של החמאס?
לא עושים עסקאות עם ארגון טרור, וזה כי כל עסקה עם ארגון טרור זו סחיטה, הם תמיד ירצו לקבל יותר ממה שמגיעה להם
אנונימי
ככה זה פו במדינה הכל פוליטיקה
הוא נגד עסקה בכל מחיר, אשדוד תגרום ליותר נרצחים וחטופים.
מתעבת את הבן אדם הזה באמת מכל הלב אבל הוא נגד עסקה *בכל מחיר* לא בכללי נגד עסקה (ברור לי שעסקה שהוא רוצה לא תקרה אף פעם והוא סתם דביל אבל עדיין)
אתה בכוח רוצה רצח מחריד של עוד ישראלים וכו'?
אנונימי
אנונימי - הרצח קרה בגלל שהמדינה נרדמה לא מגודל כמות המחבלים אם המדינה הייתה ערה אפילו 20 אלף היו מרססים תוך כמה דקות
הוא נגד עסקה במחיר של חיים של עוד יהודים לשחרר כל כך הרבה מחבלים זה ממש מסוכן והוא ממש צודק
הוא נגד להיכנע לטרור, זה כל כך ילדותי להגיד את מה שאתה אומר
אתה מודע לזה שטיל אחד ממטוס אחד של חיל האוויר שלוקח לו פחות משבריר שניה לחסל 1000000 מחבל , אתה צריך רק להיות עירני וזהו לראות להגיע לרסס
זה כי הוא רואה לעתיד הרחוק ולא רק כאן ועכשיו כמו רוב האנשים במדינה הזאת
כי הוא חכם ולא חושב רק על עכשיו בניגוד לשמאלנים הללו
למה כולם חושבים שהם מבינים גדולים
הוא יודע קצת יותר ממך וה"עסקה" הזאת היא מתכון לעוד 7.10 עוד כמה שנים שכל אחד מאיתנו יכול למצוא את עצמו בו
הוא יודע קצת יותר ממך וה"עסקה" הזאת היא מתכון לעוד 7.10 עוד כמה שנים שכל אחד מאיתנו יכול למצוא את עצמו בו
אנונימית
העסקה משרתת ובאה לטובת החמאס.
עצוב לי שאת קוראת לו ככה, הוא חושב בהיגיון.
ואגיד לך משהו, קרוב משפחתי: אורי דנינו הי"ד שהיה חטוף בשבי החמאס ונהרג בידי מחבלים, מת מות קדושים.
ואבין כל פוליטקאי שלא יהיה בעד עסקה, אני עצמי לא בעד עסקה. גם בעוד אורי היה חי וגם אחרי.
עצוב לי שאת קוראת לו ככה, הוא חושב בהיגיון.
ואגיד לך משהו, קרוב משפחתי: אורי דנינו הי"ד שהיה חטוף בשבי החמאס ונהרג בידי מחבלים, מת מות קדושים.
ואבין כל פוליטקאי שלא יהיה בעד עסקה, אני עצמי לא בעד עסקה. גם בעוד אורי היה חי וגם אחרי.
אני מצטערת אבל הוא יודע מה הוא עושה
וקשה לי לחשוב שבעוד כמה שנים יש סיכוי שהילדים שלי חס וחלילה או אחד מאיתנו שהצליח לשרוד את ה7.10 לא יצליח לשרוד את הבא ויהיה בסיטואציה הזאת
וקשה לי לחשוב שבעוד כמה שנים יש סיכוי שהילדים שלי חס וחלילה או אחד מאיתנו שהצליח לשרוד את ה7.10 לא יצליח לשרוד את הבא ויהיה בסיטואציה הזאת
אנונימית
@ה הוא מלך
אורי דנינו היה גיבור שהקריב את עצמו בשביל האחרים שנזכה לעוד מלאכים כמוהו הלוואי והיה חוזר עם כל מי שהציל
אורי דנינו היה גיבור שהקריב את עצמו בשביל האחרים שנזכה לעוד מלאכים כמוהו הלוואי והיה חוזר עם כל מי שהציל
אנונימית
עסקה בכל מחיר עכשיו זה אומר- 1. מחבלים משתחררים
2. חמאס מבין שזה אומר שנכנע גם לדרישות שהן יותר מזה
אחרי זה- חס וחלילה חמאס מתחזק, כי הוא קיבל עוד מחבלים, הפסקות אש, סיוע הומניטרי... והוא תוקף וחוטף עוד פעם, כי כבר עכשיו הם מתכננים לעשות את זה.
ואז הם שוב יציעו לנו עסקה, אבל בתנאים פחות טובים, כי הם ראו שהסכמנו לקצת פיית מזה.
והנה נכנסנו ללופ שאנחנו מאוד לא רוצים להיות בו.
לדעתי זו דוגמא קלאסית לפרדוקס הסחטן.
2. חמאס מבין שזה אומר שנכנע גם לדרישות שהן יותר מזה
אחרי זה- חס וחלילה חמאס מתחזק, כי הוא קיבל עוד מחבלים, הפסקות אש, סיוע הומניטרי... והוא תוקף וחוטף עוד פעם, כי כבר עכשיו הם מתכננים לעשות את זה.
ואז הם שוב יציעו לנו עסקה, אבל בתנאים פחות טובים, כי הם ראו שהסכמנו לקצת פיית מזה.
והנה נכנסנו ללופ שאנחנו מאוד לא רוצים להיות בו.
לדעתי זו דוגמא קלאסית לפרדוקס הסחטן.
איך אני שונא שהאנשים ששואלים את השאלות האלה עושים חשבון אנונימי באלי לצעוק עליהם בצ'אט
כאילו בואו שאלתם שאלה תעמדו על שלכם ואל תשימו אנונימי
כאילו בואו שאלתם שאלה תעמדו על שלכם ואל תשימו אנונימי
אנונימית
כפי שציינתי, הוא קרוב משפחתי. אני יודע מה הוא עשה ועדיין שומע דברים חדשים שמפתיעים אותי על פועליו למען אלה שהיו במסיבה יום יום.
כפי שציינתי, הוא קרוב משפחתי. אני יודע מה הוא עשה ועדיין שומע דברים חדשים שמפתיעים אותי על פועליו למען אלה שהיו במסיבה יום יום.
דווקא בגלל שאכפת לו מיהודים הרבה יותר ממך הוא לא מוכן לשחרר אלפי מחבלים
מצופה ממי שנותן דעה בתחונית להכיר את הבטחון
מצופה ממי שנותן דעה בתחונית להכיר את הבטחון
אנונימי
דיברת אליי?
^לא
אנונימי
לא אכפת לו מכלום
ערבייאישן- אתה פשוט אומר שטויות, לשחרר רוצחים זה מאוד משפיע על המצב הביטחוני של המדינה, ואם אתה אומר שלא אז אתה מוזמן להסתכל על כמות הפיגועים שקרו מהמחבלים המשוחררים מעסקת שליט, זה מקשה מאוד על השבכ ואי אפשר באמת למנוע מאלפי מחבלים שמשתחררים את כל הפיגועים. ותחשוב שרק על מחבל ששוחרר בעסקה יש דם של 30 יהודים על הידיים שלו ועוד עשרות כמוהו משחררים, אם היית גר ביהודה בשומרון ומחבל שרצח מישהו שאתה מכיר היה גר כמה קילומטרים ממך אולי היית מבין את ההשלכות של שחרור מחבלים
כי נמאס מעסקאות מופקרות שגורמות לרצח של אזרחים.
די להיכנע לדרישות שלהם.
די להיכנע לדרישות שלהם.
הוא רוצה להשמיד אותם לא באמת אכפת לו מיהודים הוא רוצה להשמיד את הערבים
אנונימי
אכפת לו ולכן הוא מצביע נגד. אני אישית לא מסכימה איתו בכלל אבל יש לו את השיקולים שלו
^^נכון מאוד הקם להורגך השכם להורגו
כי שלב ב של העסקה כוללת לצאת מעזה ואם נצא מעזה עוד שנתיים אוקטובר 7 2.0
באותו הנושא: