5 תשובות
היא סבירה
יש לי את ה-'pro max',
והמצלמה רגילה.
והמצלמה רגילה.
שואל השאלה:
זהו שאני יודעת מחברה שלי^
כי גם רציתי להחליף בגלל המצלמה
זהו שאני יודעת מחברה שלי^
כי גם רציתי להחליף בגלל המצלמה
אנונימית
תקשיבי כל האייפונים אותו דבר גם אם תביאי את ה11 את לא תראי הבדל חוץ מהעיצוב וקצת שידרוג במצלמה.. וגדלים לי יש את ה15 פרו מקס ואני באמת מרוצה אז ממליצה לך אבל גם אם תקחי 15,14 או 13 הכל אותו דבר אני פשוט אוהבת שהוא גדול
לאחותי יש את הפרו מקס והיא מזועזעת מהמצלמה.. קנתה בשביל המצלמה ומאוכזבת ברמות
באותו הנושא: