8 תשובות
שאלה טובה
מעניין האמת
יש יותר בנות ברשתות חברתיות באופן כללי, ואני מניחה שהתייעצות ושאלות יותר פונה לקהל יעד נשי
שואל השאלה:
מה לא גברי בזה?^
מה לא גברי בזה?^
אנונימי
שירה זה לא קשור
אנונימית
אני אגיד דוגרי, כי מלא בנים פה עונים קצת רק כדי לקבל פרחים כדי שיוכלו לשלוח הודעות לבנות.
מנין לך הנתון הזה??
באותו הנושא: